افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

وب سایت استیبل کوین ریپل (RLUSD) راه اندازی شد

  • کد خبر : 314802
وب سایت استیبل کوین ریپل (RLUSD) راه اندازی شد

ریپل تصمیم گرفته است استیبل کوین خود را راه اندازی کند. انتظار می رود که ریپل از شبکه XRP Ledger برای این استیبل کوین با دلار آمریکا استفاده کند. مقایسه قیمت صرافی های ایران بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید! مقایسه تبادل بر اساس گزارش Blockchain Homeland، علیرغم کاهش […]

ریپل تصمیم گرفته است استیبل کوین خود را راه اندازی کند. انتظار می رود که ریپل از شبکه XRP Ledger برای این استیبل کوین با دلار آمریکا استفاده کند.

مقایسه قیمت صرافی های ایران

بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید!

مقایسه تبادل

بر اساس گزارش Blockchain Homeland، علیرغم کاهش اخیر در حجم معاملات XRP، ریپل به دلیل رویدادهای مهم پیش رو و به روز رسانی های بزرگ شبکه خود، نسبت به آینده بسیار خوش بین است. این شرکت همچنین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را یکی از مهم ترین رویدادهای ارزهای دیجیتال می داند.

ریپل در حال راه اندازی استیبل کوین خود است

به‌عنوان یک شرکت پرداخت، راه‌اندازی یک استیبل کوین با دلار آمریکا حرکت مناسبی برای ریپل به نظر می‌رسد. با شبکه گسترده ای از تسویه حساب های بین المللی، داشتن یک استیبل کوین به تجارت شرکت کمک می کند. این استیبل کوین احتمالاً از شبکه بلاک چین موجود ریپل و XRP Ledger، پروتکل لایه 1 محبوب آن استفاده خواهد کرد.

ریپل می تواند به طور مستقیم با دو غول صنعت استیبل کوین یعنی Tether و Circle رقابت کند. به ویژه استیبل کوین RLUSD باید با تتر و USDC برای به دست آوردن سهم بازار مبارزه کند. با وجود تغییرات نظارتی در صنعت ارزهای دیجیتال، ریپل امیدوار است که استیبل کوین بتواند جایگاه خود را در بازار پیدا کند.

پس از اشاره های مکرر به احتمال وجود یک استیبل کوین ریپل، براد گارلینگ هاوس، مدیر عامل این پلتفرم، از RLUSD در اجلاس انجمن XRP Ledger در آمستردام رونمایی کرد. در آن زمان تاریخ راه اندازی این استیبل کوین اعلام نشد، اما این موضوع نتوانست از هیجان جامعه بکاهد. اگرچه ریپل وب‌سایت RLUSD را راه‌اندازی کرد، اما این شرکت هنوز چارچوب زمانی خاصی برای راه‌اندازی استیبل کوین ارائه نکرده است.

ریپل به استیبل کوین او خوش بین است

حجم معاملات ریپل به همراه بیت کوین و اتریوم در سه ماهه دوم سال 20 درصد کاهش یافت. با این حال، حجم معاملات نقدی ریپل در بیشتر سه ماهه بالا باقی ماند.

حجم معاملات ریپل در برابر ارزهای فیات 10 درصد کاهش یافته است در حالی که بیشتر معاملات ریپل با استیبل کوین ها انجام می شود. ریپل این تغییرات را مثبت می بیند، به خصوص که در اواخر امسال استیبل کوین خود را راه اندازی خواهد کرد.

در عین حال، ریپل به آینده استیبل کوین خود خوشبین است. این شرکت انتظار دارد فعالیت شبکه خود را در آینده افزایش دهد. ریپل شامل چندین پیشرفت در آینده خواهد بود. مانند ادغام با ArchaX، صرافی ارزهای دیجیتال و همچنین ادغام با OpenEden که می تواند دارایی های واقعی (RWA) قابل توجهی را به XRP Ledger بیاورد.

مونیکا لانگ، مدیرعامل ریپل گفت:

همکاری زنجیره جانبی XRPL EVM و Axelar و استقبال پیش‌بینی‌شده Archax برای توکن‌سازی دارایی‌های دنیای واقعی، همراه با آماده‌سازی برای Oracle و استاندارد توکن چند منظوره، احتمالاً سه‌ماهه سوم و چهارم سال را هیجان‌انگیز خواهد کرد.

علاوه بر این، ریپل به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده اشاره کرد و آن را مهم ترین رویداد ارزهای دیجیتال تا به امروز خواند و آن را برای آینده قوانین ارزهای دیجیتال در ایالات متحده حیاتی خواند. این شرکت به کمک 25 میلیون دلاری خود به Fairshake اشاره کرد، یک کمیته اقدام سیاسی فدرال که از نامزدهای طرفدار رمزارز حمایت می کند و مجموع کمک های مالی شرکت را به 50 میلیون دلار رساند.

ریپل افزود:

این یک تلاش دو حزبی در سراسر صنعت برای اطمینان از وجود آینده روشن و شفافیت قانونی بالا برای ارزهای دیجیتال در ایالات متحده است. تلاش‌های مکرر کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) برای سرکوب صنعت کریپتو از طریق اقدامات اجرایی، به نفع سایر بازارهای کلیدی جهانی است که نوآوری مسئولانه و رشد اقتصادی را پذیرفته‌اند.

بین Crypto

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-08-04 12:39:26

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=314802

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.