افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
2

سرنوشت مربی محبوب هواداران استقلال مشخص شد

  • کد خبر : 314757
سرنوشت مربی محبوب هواداران استقلال مشخص شد

آفتاب نیوز: اگرچه نیمکت نشینی تمامی تیم های لیگ برتری ایران و حتی امارات مشخص شده است، اما فرهاد مجیدی همچنان گزینه جذابی برای انتخاب به عنوان سرمربی هر باشگاهی است. با وجود شایعات متعدد درباره آینده فرهاد در ایران، او بسیاری از پیشنهادات آنها را رد کرد. در واقع اخبار زیادی مبنی بر حضور […]

آفتاب نیوز:

اگرچه نیمکت نشینی تمامی تیم های لیگ برتری ایران و حتی امارات مشخص شده است، اما فرهاد مجیدی همچنان گزینه جذابی برای انتخاب به عنوان سرمربی هر باشگاهی است. با وجود شایعات متعدد درباره آینده فرهاد در ایران، او بسیاری از پیشنهادات آنها را رد کرد.

در واقع اخبار زیادی مبنی بر حضور مجیدی در استقلال یا حتی سپاهان شنیده می شد اما او تصمیم به ماندن در امارات گرفته بود. فرهاد که تعطیلات تابستانی خود را در اروپا گذرانده، به تازگی به دبی بازگشته است که آن را خانه دوم خود می داند.

پس از پایان لیگ برتر ایران بود که اخبار زیادی مبنی بر احتمال حضور سرمربی موفق سابق استقلال در تیم های لیگ برتری ایران به گوش رسید که مهمترین آنها سپاهان و استقلال بودند. اما فرهاد قصد ندارد به این راحتی جایگاه ویژه خود را در امارات از دست بدهد و به فوتبال این کشور بازگردد.

او که به عنوان مربی در فوتبال امارات شهرت بسیار خوبی دارد نسبت به تمامی مربیان ایرانی از جایگاه ویژه و استثنایی برخوردار است و نمی خواهد با بازگشت به لیگ برتر این جایگاه را از دست بدهد و حالا فرصت خوبی دارد. ادامه. فعالیت او در لیگ آدنوک است.

در واقع مشخص است که شانس حضور مجیدی در فوتبال ایران از قبل تضمین شده است و او که این موضوع را به خوبی می داند، به همین دلیل است که فرهاد قصد از دست دادن شرایط خوبی را که در امارات دارد و در فکر آن نیست برای حضور مجدد در لیگ این کشور.

مجوز حرفه ای مجیدی نیز اواخر مردادماه فرا می رسد و سرمربی سابق استقلال که به دنبال بازنگری در تیم مربیگری خود است، قصد دارد در اولین فرصت خوب تیمی را در امارات هدایت کند.

با توجه به سابقه خوب فرهاد در اتحاد کلبا، در صورت انتقال احتمالی در بین مربیان لیگ ADNOC، او گزینه جدی برای مدیریت یکی از تیم های اماراتی خواهد بود و به همین دلیل مجیدی به فکر تشکیل یک تیم فنی خوب است. بدون اتلاف وقت برای فعال شدن دوباره

در هر صورت باید گفت که فرهاد مجیدی فعلاً قصد بازگشت به لیگ برتر ایران را ندارد و با توجه به اینکه تغییر سرمربی امری متداول در فوتبال امارات متحده عربی است، با احتمال انتقال در هر کشوری مواجه است. از تیم های لیگ ADNOC می توان شاهد حضور فرهاد روی نیمکت یکی از تیم ها یعنی تیم های اماراتی بود.

منبع: خبرگزاری فوتبال ایران

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=314757

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.