افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

طارمی: حضورم در پرسپولیس فوق العاده بود/ دایی نماد فوتبال ایران است – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 314520
طارمی: حضورم در پرسپولیس فوق العاده بود/ دایی نماد فوتبال ایران است – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

مهاجم ایرانی اینترمیلان دوران حضور خود در تیم فوتبال پرسپولیس را فوق العاده توصیف کرد. مهدی طارمی مهاجم 31 ساله تیم ملی فوتبال ایران پس از درخشش در پورتو پرتغال به عنوان بازیکن آزاد قراردادی 2 ساله امضا کرد و راهی تیم فوتبال اینترمیلان شد تا برای نراتزوری بازی کند. عملکرد مهاجم ایرانی در دیدارهای […]

مهاجم ایرانی اینترمیلان دوران حضور خود در تیم فوتبال پرسپولیس را فوق العاده توصیف کرد.

مهدی طارمی مهاجم 31 ساله تیم ملی فوتبال ایران پس از درخشش در پورتو پرتغال به عنوان بازیکن آزاد قراردادی 2 ساله امضا کرد و راهی تیم فوتبال اینترمیلان شد تا برای نراتزوری بازی کند. عملکرد مهاجم ایرانی در دیدارهای دوستانه باعث شد تا هواداران اینتر منتظر درخشش این بازیکن در این فصل رقابتی باشند.

طارمی گفت‌وگوی جالبی با رسانه‌های اینتر داشت و گفت‌وگوی خود را این‌گونه آغاز کرد: از 6 سالگی فوتبال را شروع کردم و پدرم فوتبالیست بود، بنابراین او مرا به زمین فوتبال برد و نکات زیادی را به من آموخت. او علاوه بر فوتبال، بازی های بسکتبال NBA به ویژه لس آنجلس لیکرز و والیبال را نیز تماشا می کرد. من طرفدار تیم ملی والیبال ایران بودم و مسابقات آنها را تماشا می کردم. ما تیم خوبی داشتیم، البته الان کمی پایین آمده ایم، اما همه چیز خوب خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که اگر فوتبالیست نمی شد چه شغلی را دنبال می کرد، گفت: مطمئناً پلیس می شدم. من عاشق این کار هستم و باید بگویم نمی دانم چرا. وقتی بچه بودم می خواستم کارآگاه بشوم چون می خواستم همه چیز را بدانم!

طارمی درباره اولین رشته ای که در آن فوتبال بازی کرد، گفت: برای اولین بار در شهر بوشهر و در زادگاهم فوتبال بازی کردم. آن زمان من 6 سال بیشتر نداشتم و با برادرم بازی می کردم. عجیب اینکه من از بازیکنانی که با آنها تمرین می کردم کوچکتر بودم. پدرم گاهی به ماهیگیری می رفت اما من هرگز ماهیگیری نمی کردم و همیشه سعی می کردم در خیابان و مدرسه فوتبال بازی کنم. من عاشق فوتبال هستم و همیشه به دنبال راهی برای بازی با دوستانم بودم. خانواده ام بزرگ ترین پشتیبان من هستند زیرا وقتی در شرایط خوبی نیستم و در وضعیت روحی بدی هستم، مهم نیست که چه اتفاقی در داخل زمین یا خارج از زمین افتاده است، آنها همیشه در کنار من هستند و از من حمایت می کنند، این مهم است. من .

وی افزود: بعد از بازی در ایرانجوان بوشهر و درخش و آقای گلی در این تیم راهی پرسپولیس شدم. حضور در این تیم لحظه فوق العاده ای بود. علی دایی مرا به پرسپولیس برد که باشگاه بزرگی در ایران است. حضور در این تیم از هر نظر برای من عالی و هیجان انگیز بود. علی دایی نماد فوتبال ایران است. او تا زمانی که کریستیانو رونالدو رکوردش را شکست، عنوان بهترین گلزن جهان را در سطح ملی حفظ کرد، اما او برای ما یک اسطوره باقی مانده است.

مهاجم تیم ملی ایران در پاسخ به این سوال که چه ویژگی را تحسین برانگیز می داند، افزود: باید بگویم برای همه احترام قائل هستم و سعی می کنم در آن مسیر عمل کنم. از طرفی زود عصبی می شوم و این ویژگی بد من است. من با کسانی که بی احترامی می کنند و کارشان را خوب انجام نمی دهند عصبانی می شوم.

طارمی ادامه داد: رختکن و فضای آن مهمترین چیز برای یک تیم فوتبال است و همه باید برادر باشیم و جانمان را برای همدیگر بدهیم. ما همدیگر را بیشتر از خانواده خود می بینیم و به همین دلیل لحظات خوب و بد عاطفی را در کنار هم تجربه می کنیم و اگر متحد باشیم قهرمانی های زیادی را کسب خواهیم کرد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)