افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
3

آنها بیش از 500 خودرو و موتور سیکلت سرقتی را در کشور پیدا می کنند

  • کد خبر : 31447
آنها بیش از 500 خودرو و موتور سیکلت سرقتی را در کشور پیدا می کنند

فرمانده انتظامی شهرستان فراجا از کشف بیش از 400 دستگاه موتورسیکلت سرقتی در اجرای مرحله اول طرح عملیاتی مبارزه با سارقان موتورسیکلت در کشور خبر داد. به گزارش ایسنا، سردار محمد قنبری با اشاره به اجرای این طرح گفت: مرحله اول طرح عملیاتی کشف موتورسیکلت های مسروقه از اوایل تیرماه سال جاری به مدت سه […]

فرمانده انتظامی شهرستان فراجا از کشف بیش از 400 دستگاه موتورسیکلت سرقتی در اجرای مرحله اول طرح عملیاتی مبارزه با سارقان موتورسیکلت در کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار محمد قنبری با اشاره به اجرای این طرح گفت: مرحله اول طرح عملیاتی کشف موتورسیکلت های مسروقه از اوایل تیرماه سال جاری به مدت سه روز به صورت همزمان در استان های سراسر کشور اجرا شد و در همین مدت و پس از آن به جمع بندی پس از آن پرداخت. در نتیجه کارآگاهان پلیس آگاهی 427 دستگاه موتورسیکلت سرقتی را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح 102 دستگاه خودرو مسروقه نیز کشف شد، گفت: خودروهای کشف شده پس از طی مراحل اداری به مال باختگان و صاحبان آن تحویل داده شد.

به گفته قنبری مبارزه با سارقان و سارقان موتورسیکلت و خودرو، کاهش و کنترل نسبی حوادث مجرمانه و افزایش کشفیات از اهداف کلی این طرح است که در آینده نیز اجرا خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فراجا، کاهش زمان کشف تا وقوع، ارتقای امنیت اجتماعی و ایجاد آرامش در جامعه، ناامن سازی محیط برای سارقان و پیشگیری از وقوع جرم را از دیگر اهداف اجرای این گونه طرح ها عنوان کرد و گفت: این طرح ها در قالب کمپ های ضد سرقت هستند.

قنبری از شهروندان خواست نکات ایمنی و هشدارهای پلیس را برای پیشگیری از سرقت جدی بگیرند و علاوه بر پارک خودرو و موتورسیکلت خود در محل امن، از وسایل ایمنی نیز استفاده کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=31447

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.