افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

طوبی سریال جدید کارگردان ستاش 22 مرداد از تلویزیون

  • کد خبر : 314452
طوبی سریال جدید کارگردان ستاش 22 مرداد از تلویزیون

سری توبی که داستانی از دهه 50 تا 80 به کارگردانی سعید سلطانی را روایت می کند، این روزها روزهای پایانی تولید را در سینما شهرک ایران (غزالی) می گذراند و از امشب پخش می شود. سعید سلطانی کارگردان سریال هایی چون «ستایش» و «پس از باران» این بار با مجموعه ای از محتوای اربعینی […]

سری توبی که داستانی از دهه 50 تا 80 به کارگردانی سعید سلطانی را روایت می کند، این روزها روزهای پایانی تولید را در سینما شهرک ایران (غزالی) می گذراند و از امشب پخش می شود.

سعید سلطانی کارگردان سریال هایی چون «ستایش» و «پس از باران» این بار با مجموعه ای از محتوای اربعینی به تلویزیون بازگشته است. سلطانی درباره ساخت سریال «طوبی» و روایت آن که با موضوع اربعین مرتبط است، می گوید: «طوبی» روایتی از اتفاق جدیدی است که داستان آن از دهه 50 شروع می شود و تا دهه 80 ادامه دارد که البته این اتفاق خواهد افتاد. ادامه ما حال و هوای اربعین داریم و امیدواریم مردم این سریال را دوست داشته باشند.

سلطانی خاطرنشان کرد: این سریال با داستانی متفاوت و فضای تولیدی عالی لحظات خوبی را برای مخاطب به ارمغان می آورد. در واقع داستانی که از دهه 50 و 80 بین ایران و عراق شروع می شود، با وجود تنش های سیاسی، اجتماعی و نظامی که بین دو کشور رخ داده، به داستانی بین مردم در این فضا تبدیل می شود و امیدواریم مردم تماشا کنند. و از آن لذت ببرید

به گفته حامد حسینی تهیه کننده «طوبی» طراحی این سریال در سال 1401 ارائه شد. پیش نویس 30 صفحه ای که باید تحقیق می شد و بعد می نوشت. سرانجام کار از 27 آبان 1402 آغاز شد و قرار بود در ایام محرم و صفر پخش شود.

تهیه کننده «طوبی» با اشاره به سختی تولید چنین سریال هایی گفت: ساخت «طوبی» سخت بود; چون با لوکیشن های مربوط به ایران و عراق سر و کار داشتیم. به همین دلیل این سریال شرایط تولید سختی داشت به طوری که عمارتی که به عنوان لوکیشن عراقی سریال در شهرک غزالی ساخته شده بود در زمینی به مساحت 2700 متر ساخته شده است. ست ها ماندگار ساخته شده اند و با طراحی خاصی که در نظر گرفته شده است، قابلیت تبدیل شدن به بیش از 50 لوکیشن را دارد.

به گفته حسینی، ساخت سریال طوبی اواخر شهریور 1403 به پایان می رسد، ترانه اصلی این سریال به خوانندگی محمد اصفهانی است که قرار است از امشب 22 مردادماه از شبکه یک سیما پخش شود. .

از بازیگران این سریال می توان به رحیم نوروزی، فریبا تشکر، پرویز فلاحی پور، هومن بارک نورد، امین زنگدانی، فرهاد آییش، شبنم قربانی، رامین راستاد، مهدی سلوکی، سودابه بیضایی و … اشاره کرد.

این سریال را حسین امیرجهانی نوشته است. این نویسنده سابقه نگارش «نجلا» را در کارنامه خود دارد. از تهیه کنندگان این سریال می توان به علیرضا زرین دست، مدیر پیشکسوت فیلمبرداری سینمای ایران اشاره کرد.

سریال طوبی امشب ساعت 22:30 پخش خود را آغاز می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=314452

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.