افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

فاز اول «شهربازی مدرن گرگان» امسال افتتاح می شود

  • کد خبر : 314299
فاز اول «شهربازی مدرن گرگان» امسال افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار بازار سید محمدرضا سیدالنگی بعدازظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: 100 پروژه عمرانی برای شهرستان گرگان در سال 1403 تصویب شده است. شهردار گرگان با بیان اینکه در برخی نقاط خالی و در برخی مناطق شهر گرگان نشست زمین پیش بینی می شود، افزود: در حال حاضر بارگیری […]

به گزارش خبرنگار بازار سید محمدرضا سیدالنگی بعدازظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: 100 پروژه عمرانی برای شهرستان گرگان در سال 1403 تصویب شده است.

شهردار گرگان با بیان اینکه در برخی نقاط خالی و در برخی مناطق شهر گرگان نشست زمین پیش بینی می شود، افزود: در حال حاضر بارگیری بیش از ظرفیت در این مناطق ممنوع است.

وی گفت: طرح ریز پهنه بندی یکی از طرح های شهر گرگان و در دستور کار است و معاونت شهرسازی نیز پیگیر این موضوع است.

سید النگی با بیان اینکه شهربازی یکی از طرح های رونق گردشگری در گلستان است، گفت: هدف ما توزیع خدمات عدالت محور در سطح شهرستان و کاهش تمرکز پروژه ها در جنوب گرگان است حوزه. برای ساخت یک شهربازی

وی افزود: امسال فاز اول شهربازی مدرن گرگان با اعتبار یک میلیارد تومان افتتاح می شود.

81000 میلیون مصوبه شورای شهر گرگان برای تیم بسکتبال

شهردار گرگان با اشاره به پل های بلاتکلیف و معیوب در شهر گرگان افزود: میدان شهرداری یک میدان تاریخی است و از پلان بافت تاریخی می توان دریافت که بر اساس این طرح پله ها باید باشد. حذف شده است.

وی در ادامه گفت: شورای اسلامی شهر گرگان در فصل گذشته 81 میلیارد تومان برای تیم شهرداری گرگان تصویب کرد و 10 میلیارد تومان برای حمایت از تیم های ورزشی در نظر گرفته شده است.

شهردار گرگان گفت: پیمانکار سورتمه با رقم 57 میلیارد تومبا شناسایی و برای طی مراحل قانونی به شورای شهر ارسال شد که پس از اخذ موافقت از مجلس شهر، نصب سورتمه چهار ماه طول می کشد.

وی گفت: ساخت اتوبوس توسط شرکت ایران دیزل انجام می شود و این شرکت باید استانداردهای لازم را داشته باشد که به زودی اعلام می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=314299

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.