افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
5

بهترین کرم پودر برای پوشاندن جای جوش و کک و مک / دو سر به این معنی است که آنها برای ضد آفتاب من عالی هستند

  • کد خبر : 314083
بهترین کرم پودر برای پوشاندن جای جوش و کک و مک / دو سر به این معنی است که آنها برای ضد آفتاب من عالی هستند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه همه دوست دارند صورتشان آنقدر زیبا باشد که هرکس آنها را ببیند متوجه زیبایی آنها شود و حتی از زیبایی آنها تعریف کند، البته برخی از تعاریف آنها از زیبایی برای همه خوشایند نیست، مثلا امروزه ابروهای پرپشت و منظم. در جامعه بسیار شیک […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه همه دوست دارند صورتشان آنقدر زیبا باشد که هرکس آنها را ببیند متوجه زیبایی آنها شود و حتی از زیبایی آنها تعریف کند، البته برخی از تعاریف آنها از زیبایی برای همه خوشایند نیست، مثلا امروزه ابروهای پرپشت و منظم. در جامعه بسیار شیک پوش هستند اما برخی افراط می کنند و با کاشتن آنها ابروهایی به اندازه چمن ورزشگاه آزادی می سازند که چون رنگ و بوی زیادی می گیرد حالتی می شود. در چشم عموم مردم، بمیر. زیبا به نظر نمی رسند، در حالی که بسیاری از افراد برای تطبیق با این استاندارد زیبایی و مطابقت با آن، به ترفندهایی مانند رشد ابرو در یک هفته متوسل می شوند تا ابروهایشان به طور طبیعی پرپشت تر شود.

پس با این داستان می توان گفت که راه های مختلفی برای رسیدن به زیبایی صورت که افراد زیادی به دنبال آن هستند پیش روی شماست و انتخاب کدام یک به دست خودتان است مثلا اگر شما صورت و گونه های نازکی دارید، موهایتان آنطور که باید برجسته نیست، می توانید با تزریق ژل آن را شبیه به آن کنید و از نکات آرایشی برای صورت های لاغر استفاده کنید تا برجسته و زیبا به نظر برسد، که همینطور است. یک انتخاب کاملاً شخصی، اما اگر ترجیح می دهید صورت خود را به دست یک متخصص زیبایی بسپارید، باید مطمئن باشید که پزشک شما در کار خود و موادی که برای تزریق استفاده می کند خوب است یا اگر می خواهید از طریق آرایش زیباتر به نظر برسید. . ، برای این منظور باید مهارت های آرایشی داشته باشید. موفق باشید پس در این مقاله تعدادی از بهترین کرم پودرهای با پوشش دهی بالا را به شما معرفی می کنیم پس با ما همراه باشید.

کرم پودر l’oral

یکی از بهترین کرم پودرهای موجود در حال حاضر در بازار برای پوشاندن لک و کک و مک که طرفداران زیادی دارد کرم پودر سری مات 32 ساعت لورآل infallible است که بافتی بسیار سبک و کرمی دارد که با رنگدانه غنی آن می توان از آن استفاده کرد. و پوشش دهی عالی و همچنین مات و یکنواختی روی پوست شما.

این محصول فوق العاده برای پوست های چرب فوق العاده است، زیرا همانطور که گفتیم خاصیت مات کنندگی دارد و به همین دلیل است که با وجود آن صورت براق نمی شود. ضمناً بگوییم که این محصول ماندگاری بالایی دارد اما به هیچ وجه پوست شما را سنگین نمی کند.

در واقع کرم پودر Infallible این برند ضد تعریق و ضد آب است که می توانید برای روزهای گرم سال روی آن حساب کنید زیرا به هیچ وجه نمی چسبد و ویژگی های مثبت دیگری مانند آبرسانی فوق العاده دارد.

کرم پودر با پوشش بالا

کرم پودر میبلین

بیایید به سراغ محصول فوق العاده دیگری برویم، کرم پودر 24 ساعته سوپرستی برند Maybelline که دارای پوشش دهی و ماندگاری عالی است و پوست شما را کاملا برای آرایش بی عیب و نقص آماده می کند. یکی از مزایا و ویژگی های خاص این کرم بدون چربی بودن آن است. به علاوه بافت این کرم ابریشمی و سبک است، منافذ پوست را نمی بندد و به آن اجازه تنفس می دهد. این کرم قدرت پوشانندگی خود را در طول روز حفظ می کند و حتی اگر در زیر نور شدید قرار بگیرید تغییر نمی کند و محو نمی شود. پس با وجود تمام این تفاسیر می توان آن را محصولی عالی برای کسانی که خواهان آرایش حرفه ای هستند در نظر گرفت.

کرم پودر با پوشش بالا

یادداشت کرم پودر

نوبت به آخرین محصول لیست این مقاله می رسد که کرم پودر Pumpi Protect Note است که پوشش بسیار بالایی دارد و برای انواع پوست مناسب است زیرا با هر نوع پوستی که دارید پخش می شود و به خوبی جذب می شود.

این کرم پودر همچنین دارای خواص ضد آفتاب با SPF15 است و می تواند از پوست شما در برابر نور خورشید محافظت کند. علاوه بر این، به دلیل فرمولاسیون گیاهی این محصول، می توانید پوست خود را به خوبی آبرسانی کرده و از خشک شدن آن جلوگیری کنید.

کرم پودر با پوشش بالا

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=314083

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.