افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

پوشیدن کت مشکی در ایام محرم کار ساده ای نیست. آموزش ترفندهای سبک محرم

  • کد خبر : 31408
پوشیدن کت مشکی در ایام محرم کار ساده ای نیست.  آموزش ترفندهای سبک محرم

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز مانتو مشکی محبوب ترین مانتو در بین خانم ها و دختران ایرانی است. این مانتو را می توان برای مجالس و مراسم های مختلف پوشید. لایه بندی این مانتوها به دلیل رنگ خنثی آسان است، اما نه به سبک محرم! چرا که در سبک محرم […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز مانتو مشکی محبوب ترین مانتو در بین خانم ها و دختران ایرانی است. این مانتو را می توان برای مجالس و مراسم های مختلف پوشید. لایه بندی این مانتوها به دلیل رنگ خنثی آسان است، اما نه به سبک محرم! چرا که در سبک محرم باید لباس ها را در چارچوب خاصی بپوشید و از انتخاب رنگ های خاص خودداری کنید. برای مثال می توانید از رنگ قرمز به عنوان رنگ مکمل شنل مشکی در استایل های معمولی یا حتی رسمی استفاده کنید، در حالی که این رنگ برای پوشیدن در کنار شنل محرم گزینه مناسبی نیست. بنابراین می توان گفت که پوشیدن خرقه مشکی در عزاداری و محرم بسیار دشوارتر از زمان های دیگر است. برای مثال در ایام محرم اگر می خواهید انتخاب های بهتر و شیک تری داشته باشید، بهتر است به سراغ رنگ های سفید، طوسی، بنفش، زرد، نقره ای، پاستلی، طلایی، صورتی، آبی، سبز و سرکه ای بروید. درست است که معمولاً مانتو مشکی برای اوقات گرمی مانند تابستان توصیه نمی شود، اما فراموش نکنید که در چنین روزهایی بهترین گزینه خواهد بود.

در حالت عادی بهتر است برای تجربه تابستانی خنک از مانتوهای روشن استفاده کنید، اما نگران نباشید، می توانید کت مشکی خود را که از کتان یا پارچه های مشابه ساخته شده است انتخاب کنید تا گرمای کمتری را احساس کنید. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا با مدل های مانتو مشکی محرم آشنا شویم.

مانتو مشکی محرم

محرم مجلل و طلایی را تجربه کنید. کت مشکی شیک

مانتو مشکی رنگی موقر و شیک است که به دلیل خنثی بودن می توان آن را با انواع شلوارهای زنانه و انواع رنگ پوست ترکیب کرد، همچنین ست کردن مانتو مشکی کار سختی نیست زیرا با کیف و کفش با شادی ترکیب می شود. و رنگ های رنگارنگ.خنثی. یکی دیگر از مزایای مانتو مشکی این است که از مد نمی افتد و می توانید در هر زمانی از آن استفاده کنید. البته اگر می خواهید این مانتو را برای ایام محرم انتخاب کنید و استایلتان شیک یا کلاسیک است، بهتر است از رنگ طلایی به عنوان مکمل استفاده کنید. شما در سبک مشکی و طلایی لوکس به نظر خواهید رسید، اما در عین حال همچنان همگام با زمان خواهید بود. مانتو و شال مشکی با گلدوزی و تزئینات طلایی نیز برای این روزها مناسب است.

مانتو مشکی محرم

مانتو مشکی محرم

خز سیاه و کرم؛ لباس های جذاب بپوش

اولین ست پیشنهادی با رنگ طلایی معمولا مورد پسند کاربران خوش سلیقه است، اما برای کاربران مینیمال چندان مناسب نیست. پس اگر علاقه ای به تیپ های شیک و بسیار پر زرق و برق ندارید، می توانید کت مشکی خود را به سبک مینیمال و مات ست کنید. برای این کار کافی است شلوار و شال انتخابی کرم رنگ باشد، کرم و مشکی ترکیبی فوق العاده اما شیک به شما می دهد. در استایل مینیمال و ساده با کت مشکی، اکسسوری های پرنور و آراسته جایی ندارند، بنابراین برخلاف موارد بالا بهتر است از اکسسوری های ساده و هماهنگ با استایل خود استفاده کنید.

مانتو مشکی محرم

مانتو مشکی محرم

کت مشکی را با سفید ترکیب کنید، تضاد جذاب دنیای مد را فراموش نکنید.

برای ترکیب مانتوهای تیره با شال مناسب باید به نکات زیادی توجه کنید. در واقع باید بدانید که چگونه رنگ های تیره را به خوبی با رنگ های دیگر ترکیب کنید. اما جالب است که می دانید برای ترکیب یک مانتو مشکی و سفید لحظه ای تردید نکنید، زیرا ترکیب سیاه و سفید از قدیم الایام در دنیای مد ترکیبی متضاد و جذاب بوده است که همیشه شما را جلوه می دهد. مد روز و مدرن پس اگر به دنبال ترکیب جذاب تری از کرم هستید، اما طلای براق را دوست ندارید، بهتر است استایل مشکی خود را با رنگ سفید تغییر دهید و آن را به یک استایل جذاب تبدیل کنید.

مانتو مشکی محرم

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=31408

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.