افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

افزایش جوجه ریزی تا پایان تیرماه.

  • کد خبر : 31402
افزایش جوجه ریزی تا پایان تیرماه.

به گزارش بازار، علی ابراهیمی مدیرعامل اتحادیه سراسری طیور گوشتی در خصوص توزیع نهاده های دامی افزود: تامین سویا برای رشد جوجه های گوشتی در واحدهای پرورشی به دلیل نظارت وزارت جهاد کشاورزی و نظارت وزارت جهاد کشاورزی با مشکل مواجه شد. اقدامات و هماهنگی با واردکنندگان نهاده های دامی، سویا بارگیری و تحویل واحدهای […]

به گزارش بازار، علی ابراهیمی مدیرعامل اتحادیه سراسری طیور گوشتی در خصوص توزیع نهاده های دامی افزود: تامین سویا برای رشد جوجه های گوشتی در واحدهای پرورشی به دلیل نظارت وزارت جهاد کشاورزی و نظارت وزارت جهاد کشاورزی با مشکل مواجه شد. اقدامات و هماهنگی با واردکنندگان نهاده های دامی، سویا بارگیری و تحویل واحدهای مرغ گوشتی شد و پیش بینی می کنیم در روزهای آینده نیاز واحدهای پرورشی به طور کامل تامین شود.

ابراهیمی گفت: انتظار ما این است که واردکنندگان پس از دریافت وجه از مرغداران، نهاده ها را در اختیار مرغداران قرار دهند، زیرا مرغداران توان خرید نهاده های رایگان را ندارند.

ابراهیمی ابراز امیدواری کرد: با افتتاحی که صورت گرفته شاهد افزایش تولید مرغ گوشتی در کشور باشیم و با هماهنگی نهادهای ذیربط بتوانیم عرضه کننده و صادرکننده ملی به مقصد باشیم. . کشورها.

مدیرعامل اتحادیه کشوری گوشت طیور افزود: حمل سویا از کارخانه های پرواربندی به واحدهای مرغداری آغاز شده است و روز پنجشنبه گزارش کاملی از نحوه رفع مشکلات واحدهای مرغداری را بررسی خواهیم کرد تا بتوانیم رفع کنیم. چالش ها و مسائل.

مدیرعامل اتحادیه سراسری طیور گوشتی با تایید اینکه توانایی افزایش تولید مرغ گوشتی وجود دارد، گفت: این امر مستلزم آینده نگری و مدیریت کامل است.

ابراهیمی ادامه داد: با افزایش تولید جوجه های گوشتی یک روزه و واردات تخم مرغ بارور شاهد عرضه جوجه یکروزه بودیم و مرغداران سراسر کشور به آنها دسترسی پیدا کردند و بیشتر جوجه ریزی کردند. .

ابراهیمی تصریح کرد: بیش از 115 میلیون جوجه در خرداد ماه جوجه ریزی شده و تا پایان تیرماه جوجه ریزی به 130 میلیون قطعه خواهد رسید که نشان می دهد در روزهای آینده شاهد عرضه بیشتر جوجه های گوشتی خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=31402

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.