افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

چک دیجیتال در 15 بانک همه بانک ها چک دیجیتال می پذیرند

  • کد خبر : 313986
چک دیجیتال در 15 بانک همه بانک ها چک دیجیتال می پذیرند

به گزارش پایگاه خبری بازار، امینه نادعلی زاده با بیان اینکه بانک ها می توانند برای اشخاص حقوقی، حقیقی و صاحبان حساب مشترک، چک دیجیتال صادر کنند، اظهار داشت: اکنون تمامی بانک ها امکان پذیرش و پردازش چک های دیجیتال بین بانکی را در چک سامانه دارند. . به گفته این مقام مسئول در بانک […]

به گزارش پایگاه خبری بازار، امینه نادعلی زاده با بیان اینکه بانک ها می توانند برای اشخاص حقوقی، حقیقی و صاحبان حساب مشترک، چک دیجیتال صادر کنند، اظهار داشت: اکنون تمامی بانک ها امکان پذیرش و پردازش چک های دیجیتال بین بانکی را در چک سامانه دارند. .

به گفته این مقام مسئول در بانک مرکزی، در حال حاضر 15 بانک صادرات، تجارت، پارسیان، رفاه، کشاورزی، پاسارگاد، رسالت، ملت، گردشگری، توسعه صادرات، توسعه تعاون، ملی، سینا، شهر و اختصنوین هستند.

وی با تاکید بر اینکه گیرنده چک باید قبل از اعلام تایید چک در سامانه یا پذیرش آن، سوابق اعتباری صادرکننده چک را تایید کند، تصریح کرد: در حال حاضر سرویس استعلام سوابق صادرکننده چک به شماره 4040701701 در دسترس عموم است. کد دستوری *1*4 و این سرویس در اپلیکیشن های بانکی ارائه می شود. با استفاده از این سرویس گیرنده چک می تواند از کل مبلغ چک های برگشتی صادرکننده، کل مبلغ چک های برگشتی صادرکننده و همچنین کل مبلغ چک های معوق صادرکننده اطلاعات کسب کند و با کسب این اطلاعات. ، می توانید به آرامی در مورد پذیرش چک تصمیم بگیرید.

این مقام مسئول بانک مرکزی با اشاره به اینکه اخیرا سامانه صیاد بانک مرکزی با خدمات پژوهشی املاک و مسکن وزارت راه و شهرسازی ارتباط برقرار کرد، گفت: براساس قانون مالیات های مستقیم، مردم باید محل سکونت خود را در املاک و مسکن اعلام کنند. سیستم. اگر این گفته از سوی فرد مطرح نشود، انتقاداتی متوجه او می شود.

وی ادامه داد: در گام اول لازم است سامانه صیاد به سامانه املاک و اسکان وصل شده و بررسی شود که آیا محل سکونت شخص متقاضی دسته چک در زمان صدور دسته چک در سامانه مذکور اعلام شده است یا خیر. . لذا در صورتی که فرد محل سکونت خود را اعلام نکرده باشد به وی اطلاع داده می شود و پس از سپری شدن مهلت آزمایشی و مقدماتی در صورتی که اطلاعات خود را در سامانه مذکور ثبت نکرده باشد دسته چک تحویل داده نخواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=313986

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.