افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

بیایید با آن روبرو شویم، ضعف هایی در سیستم اطلاعاتی ما وجود دارد – Radiant

  • کد خبر : 313493
بیایید با آن روبرو شویم، ضعف هایی در سیستم اطلاعاتی ما وجود دارد – Radiant

به گزارش ایرنا، بخش هایی از گفتگوی مرعشی را در ادامه می خوانید: حس زیبای انتقام جویی مردم و نظام جمهوری اسلامی به هیچ وجه نباید منجر به اتفاقاتی شود که به نفع اسرائیلی ها باشد. دومین اقدام مورد نیاز در این زمان، شناسایی و رفع شکاف های امنیتی و اطلاعاتی است. باید بپذیریم که […]

به گزارش ایرنا، بخش هایی از گفتگوی مرعشی را در ادامه می خوانید:

حس زیبای انتقام جویی مردم و نظام جمهوری اسلامی به هیچ وجه نباید منجر به اتفاقاتی شود که به نفع اسرائیلی ها باشد.

دومین اقدام مورد نیاز در این زمان، شناسایی و رفع شکاف های امنیتی و اطلاعاتی است. باید بپذیریم که ضعف هایی در سیستم اطلاعاتی ما وجود دارد و اسرائیلی ها توانسته اند از این ضعف ها سوء استفاده کنند و چندین بار به ما حمله کنند.

باید کار بسیار دقیق و جدی آغاز شود و تغییرات لازم در همه سطوح انجام شود تا به نقطه امنی برسیم که سیستم امنیتی و اطلاعاتی ما هیچ خللی نداشته باشد که دشمن بتواند از آن استفاده کند. بنابراین باید خلأهای موجود در سیستم امنیتی و اطلاعاتی کشور را به هر نحوی پر کنیم. به هر میزان که باشد، رهبری و کارکنان نهادهای حساس و مؤثر امنیتی و اطلاعاتی باید تغییر کنند تا این شکاف ها جبران شود.

دیپلماسی فعال در سطح بین المللی برای افشای ماهیت دولت فعلی اسرائیل اولویت سوم این رژیم است. با توجه به اینکه نتانیاهو به سمتی رفته است که امنیت کل خاورمیانه و حتی امنیت جهان را پس از طوفان الاقصی به خطر انداخته است، موثرترین کاری که ایران می تواند انجام دهد اتخاذ دیپلماسی فعال است. به خصوص در دولت جدید که لانه فساد که دولت فعلی اسرائیل و نتانیاهو تهدیدی برای امنیت خاورمیانه و تا حدودی جهان است، بنابراین می توانیم آن را از صحنه سیاسی حذف کنیم. برای انجام این کار، جهان باید با شرارت ها و اقدامات مخرب نتانیاهو که امنیت خاورمیانه و جهان را تهدید می کند، بیدار شود.

ما باید با شهادت شهید هنیه بین کشورهای مسلمان خاورمیانه و کشورهای اروپایی و حتی بخش‌هایی از دولت آمریکا اجماع ایجاد کنیم که منجر به سرنگونی نتانیاهو به عنوان عامل تشدید کننده بحران شود.

این قطعا امکان پذیر است و ایران می تواند نقشی بی بدیل در ایجاد اجماع جهانی ایفا کند. اگر دیپلماسی را بر اقدامات نظامی ترجیح دهیم، ایران با تکیه بر ابزارهای نظامی مؤثری که در اختیار دارد و با تکیه بر توان بسیار ارزشمند نظامی و موشکی خود می تواند تأثیر مهمی در دیپلماسی داشته باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=313493

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.