افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

بیمه ملت مجوز فعالیت در خارج از کشور را دریافت کرد

  • کد خبر : 31339
بیمه ملت مجوز فعالیت در خارج از کشور را دریافت کرد

اخبار شرکت; علیرضا یزداندوست که از نیمه دوم سال گذشته هدایت بیمه ملت را برعهده گرفت، توانست در سایه ثبات و آرامش و با حمایت اعضای هیئت مدیره عملکرد درخشانی را از خود به جای بگذارد. اسفندماه سال گذشته وعده «حداقل سه برابر سود بیمه ملت» داده بود، حالا با انتشار صورت های مالی به […]

اخبار شرکت; علیرضا یزداندوست که از نیمه دوم سال گذشته هدایت بیمه ملت را برعهده گرفت، توانست در سایه ثبات و آرامش و با حمایت اعضای هیئت مدیره عملکرد درخشانی را از خود به جای بگذارد. اسفندماه سال گذشته وعده «حداقل سه برابر سود بیمه ملت» داده بود، حالا با انتشار صورت های مالی به وعده خود عمل کرده و نه تنها 3 برابر بلکه بیش از 4 برابر شده است. .

یزدان دوست درباره اقدامات بیمه ملت در سال 1401 و کارنامه موفق این شرکت گفت: یکی از مهمترین اقدامات تیم مدیریتی جدید در سال 1401 حذف سبدهای زیانده، حفظ تعادل در ترکیب پرتفوی شرکت و حرکت به سمت سودآوری و سختگیری بود. اجرای این سیاست منجر به رشد 337 درصدی درآمد خالص بیمه ملت شد.

وی با اشاره به رشد 34 درصدی درآمد ناخالص از حق بیمه ملت سگروس گفت: اولویت شرکت در سال 1390 افزایش سودآوری بوده و به هیچ وجه به دنبال افزایش درآمد از حق بیمه نخواهیم بود هرچند توانستیم کیف پول را افزایش دهیم. . بیش از 100 درصد پیش بینی شده در طرح مصوب هیئت مدیره جهت مشخص شدن و پاسخگویی مناسب به حمایت اعضای هیئت مدیره.

مدیرعامل بیمه ملت درباره دیگر اقدامات این شرکت در حوزه بیمه اظهار کرد: یکی از مهمترین اقدامات بیمه ملت پس از حضور تیم مدیریتی جدید، توجه ویژه به حوزه بیمه اتکایی بود. سال گذشته توانستیم مجوز لازم را از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای انتشار اولین اوراق اتکایی در کشور که نقش مهمی در انتقال ریسک ها از صنعت به بازار سرمایه دارد، کسب کنیم.

اضافه شد: علاوه بر این موضوع در سال 1402 با تلاش تیم مدیریتی جدید پس از چندین ماه وقفه توانستیم مجوز پذیرش بیمه خارجی را از Central de Seguros دریافت کنیم و آماده شرکت در بیمه شویم. بازار منطقه ای و بین المللی کشور این مجوز می تواند دامنه فعالیت بیمه ای ما را به خارج از مرزهای کشور گسترش دهد و فصل جدیدی را برای شرکت رقم بزند.

یزدان دوست همچنین با اشاره به طراحی محصولات جدید ابتکاری در سال 1401، گفت: طراحی بیمه نامه مسئولیت دوچرخه که با همکاری فدراسیون دوچرخه سواری راه اندازی شد، از اقدامات مهم این شرکت در زمینه ایجاد محصولات جدید بود. . و در ماه مارس بیمه تکمیلی مشاغل کوچک و متوسط ​​برای حمایت از کسب و کارهای نوپا و کوچک و متوسط ​​معرفی شد که تکمیل کننده سبد محصولات این شرکت بود.

مدیرعامل بیمه ملت درباره تحقق پروژه کیش نیز خاطرنشان کرد: پروژه مجتمع تجاری، اداری و تفریحی کیش که از حدود یک دهه پیش آغاز شد، یکی از اقدامات آتی بیمه ملت در سال گذشته بود که پس از چندین سال وقفه و با حمایت ویژه اعضای هیات مدیره انجام شد و ضمن اخذ مجوزهای لازم عملیات خاکبرداری انجام شد.

وی افزود: این پروژه در زمینی به مساحت 30 هزار متر مربع و در مکانی ویژه در جزیره کیش با زیربنای بیش از 70 هزار متر مربع در سه بخش تجاری، اداری، مسکونی و تفریحی در حال ساخت است.

یزدان دوست گفت: بدون شک یکی از مهمترین حوزه های فعالیت شرکت های بیمه در زمینه پرداخت خسارت و حمایت از بیمه شدگان است و یکی از نقاط قوت ما در سال گذشته پرداخت سریع و به موقع خسارت بیمه شدگان است. .

مدیرعامل بیمه ملت همچنین به عملکرد موفق این شرکت در سه ماهه اول سال 93 اشاره کرد و افزود: فروش این شرکت در بهار امسال 81 درصد نسبت به بهار 1393 افزایش یافت و به دلیل مدیریت صحیح ریسک، زیان شرکت علیرغم تجربه چنین رشدی را تجربه کرد. 14 درصد کاهش داشته است. از سوی دیگر افتتاح 4 شعبه در مدت 6 ماه یکی دیگر از زوایای موفقیت ملت سگروس بوده است.

وی خاطرنشان کرد: تمامی موفقیت های این شرکت در حوزه بیمه و سودآوری و هفتمین شرکت بیمه برتر کشور به انتخاب سازمان مدیریت صنعتی در سایه اعتماد سهامداران، حمایت اعضای هیئت مدیره و تلاش مضاعف حاصل شده است. از مدیران و کارشناسان شرکت ملت سگروس بدون شک با حمایت گروه های ذینفع و در سایه ثبات و آرامش و فعالیت های گسترده شبکه فروش شرکت، مسیر حرکت ملت سگروس در سال 1402 روشن تر خواهد شد.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=31339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.