افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

ایران و ژاپن حساس ترین بازی قهرمانی نوجوانان آسیا در بحرین – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 313310
ایران و ژاپن حساس ترین بازی قهرمانی نوجوانان آسیا در بحرین – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۸ سال مردان آسیا ۲۰۲۴ امروز (شنبه ۲۲ مرداد) با برگزاری دو دیدار در منامه بحرین ادامه خواهد داشت. تیم والیبال نوجوانان ایران از ساعت 19 و 30 دقیقه در این دیدار به مصاف ژاپن می رود که در سه دوره اخیر این مسابقات […]

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۸ سال مردان آسیا ۲۰۲۴ امروز (شنبه ۲۲ مرداد) با برگزاری دو دیدار در منامه بحرین ادامه خواهد داشت. تیم والیبال نوجوانان ایران از ساعت 19 و 30 دقیقه در این دیدار به مصاف ژاپن می رود که در سه دوره اخیر این مسابقات به مقام قهرمانی رسیده و شکست سامورایی ها کار ساده ای نیست.

شاگردان عادل غلامی با راهیابی به مرحله نیمه نهایی و کسب سهمیه جهانی سال آینده به اولین هدف مهم فدراسیون والیبال ایران در این رده سنی دست یافتند و تلاش خواهند کرد تا در مسابقات بعدی بهترین عملکرد والیبال ایران را ارائه دهند. مبارزه با قهرمان سه دوره اخیر این مسابقات برای ملی پوشان جوان کشورمان کار آسانی نخواهد بود.

مهمترین نکته آماری این تقابل، تلاش نوجوانان برای ریکاوری از شکست ژاپن در شهرهای تبریز و تهران در سال های 2018 و 2022 است. تیم ایران در آسیا 2022 تهران در فینال سالن فدراسیون مقابل ژاپن شکست خورد. به مقام دوم رضایت داد.

از سوی دیگر آخرین پیروزی تیم ایران در این رده سنی مقابل ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا به سال 2014 برمی گردد که تیم جوانان کشورمان با غلبه بر سامورایی ها قهرمان قاره کهن اعلام شد و حالا پس از آن. آنها پس از 11 سال امیدوارند مقابل نماینده سرزمین آفتاب تابان دوباره به پیروزی برسند.

دیدار امروز تیم های والیبال جوانان ایران و ژاپن را می توان حساس ترین دیدار این دوره از رقابت های بحرین دانست و این دیدار فینال زودهنگام لقب گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=313310

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.