افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

بایرن بدون کین تاتنهام را شکست داد/ هفته آینده پرینس به لندن بازمی گردد

  • کد خبر : 313293
بایرن بدون کین تاتنهام را شکست داد/ هفته آینده پرینس به لندن بازمی گردد

آفتاب نیوز: تیم های بایرن مونیخ و تاتنهام در دیداری تدارکاتی در کره جنوبی به مصاف هم رفتند که بایرن با نتیجه 2-1 پیروز شد. بایرن در شرایطی به مصاف تاتنهام رفت که وینسنت کمپانی چند ستاره اصلی تیمش مانند هری کین، آلفونسو دیویس، داویت اوپامکانو و کینگزلی کومان را به دلیل پایان تعطیلات داخلی […]

آفتاب نیوز:

تیم های بایرن مونیخ و تاتنهام در دیداری تدارکاتی در کره جنوبی به مصاف هم رفتند که بایرن با نتیجه 2-1 پیروز شد.

بایرن در شرایطی به مصاف تاتنهام رفت که وینسنت کمپانی چند ستاره اصلی تیمش مانند هری کین، آلفونسو دیویس، داویت اوپامکانو و کینگزلی کومان را به دلیل پایان تعطیلات داخلی در اختیار نداشت. مهم ترین غایب این دیدار کین بود که فرصت رویارویی با تیم سابقش را از دست داد.

بایرن مونیخ در این دیدار با وجود غیبت های زیاد توانست تاتنهام را 2-1 شکست دهد. گابریل ویدوویچ در دقیقه 4، لئون گورتسکا در دقیقه 56 برای بایرن و پدرو پورو در دقیقه 66 برای تاتنهام گلزنی کردند.

اگرچه کین بازی دوستانه مقابل تاتنهام در کره جنوبی را از دست داد، اما شنبه هفته آینده (20 اوت) در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر شانس دیگری برای دیدار با تیم قدیمی خود خواهد داشت. این یک سفر خاطره انگیز برای مهاجم انگلیسی به شمال لندن خواهد بود و اولین بازگشت کین به ورزشگاه تاتنهام از زمان انتقالش به آلمان در سال 2023 خواهد بود. او با 280 گل در تمام رقابت ها به عنوان بهترین گلزن تاریخ تاتنهام ترک کرد و بدون شک این بازیکن را ترک کرد. مورد استقبال گرم طرفداران اسپرز قرار گیرد.

کین تابستان گذشته با انتقالی گران قیمت به ارزش 120 میلیون یورو به بایرن مونیخ پیوست. با وجود 36 گل کین که او را به بهترین گلزن بوندسلیگا تبدیل کرد، بایرن تنها توانست در جایگاه سوم قرار بگیرد و 18 امتیاز کمتر از بایرلورکوزن قهرمان شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=313293

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.