افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

وعده های شیرین برای بیت کوین

  • کد خبر : 313221
وعده های شیرین برای بیت کوین

آفتاب نیوز: زمانی که بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال موجود در بازار فعالیت خود را آغاز کرد، سر و صدای زیادی به وجود نیامد و افراد کمی به آن توجه کردند. خالق این ارز دیجیتال که با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو کار می کرد، پروژه خود را از طریق انجمن های آنلاین تبلیغ […]

آفتاب نیوز:

زمانی که بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال موجود در بازار فعالیت خود را آغاز کرد، سر و صدای زیادی به وجود نیامد و افراد کمی به آن توجه کردند. خالق این ارز دیجیتال که با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو کار می کرد، پروژه خود را از طریق انجمن های آنلاین تبلیغ کرد و از این طریق توانست با تعداد کمی از علاقه مندان به فناوری بلاک چین ارتباط برقرار کند و به توسعه بیت کوین ادامه دهد. تقریبا یک سال پس از راه اندازی، بیت کوین برای اولین بار برای خرید محصولات و خدمات استفاده شد و در سال 2010، یک نفر هزینه پیتزا خود را با بیت کوین پرداخت کرد.

از آن زمان، بیت کوین از یک ارز دیجیتال ناشناخته به ابزاری برای میلیون ها نفر در سراسر جهان برای پرداخت و سرمایه گذاری تبدیل شده است.

در نتیجه این محبوبیت، مدتی است که علاقه مندان، سرمایه گذاران، توسعه دهندگان و رهبران بیت کوین در یک کنفرانس سالانه گرد هم می آیند تا درباره آنچه اتفاق می افتد، چالش های فعلی و برنامه های آینده بحث کنند. کنفرانس بیت کوین 2024 نیز از 4 تا 6 آگوست در تنسی ایالات متحده برگزار شد و به شرکت کنندگان این فرصت را داد تا آخرین تحولات اکوسیستم بیت کوین و ارزهای دیجیتال را دنبال کنند. چهره های شناخته شده و مهمی مانند سناتورهای آمریکایی ادوارد اسنودن و دونالد ترامپ نیز در کنفرانس بیت کوین 2024 شرکت کردند و در مورد موضوعات مختلف از جمله نظرات قانونگذاران در مورد وعده های تغییرات بزرگ اقتصادی بحث کردند. کلماتی که می تواند نشانه ای از آینده ای روشن برای بیت کوین باشد.

حضور شرکت های مالی.

یکی از مواردی که در کنفرانس 2024 مورد توجه قرار گرفت، حضور فعال و چشمگیر شرکت های مالی و سازمان های نهادی مانند بلک راک بود. رابرت میچنیک، رئیس دارایی های دیجیتال در بلک راک، از جمله حاضران در کنفرانس بود و در مورد تغییر مهم در سیاست های شرکت در مورد بیت کوین صحبت کرد.

در حالی که در گذشته بسیاری از شرکت های نهادی دیدگاه مثبتی نسبت به ارزهای دیجیتال نداشتند یا علاقه ای به سرمایه گذاری در بیت کوین و سایر آلت کوین ها نشان نمی دادند، امروزه این وضعیت در حال تغییر است. بلک راک یکی از سازمان های مالی بزرگ است که در چند وقت اخیر تحرکات قابل توجهی در بازار ارزهای دیجیتال انجام داده و صاحب یکی از بزرگترین صندوق های معاملاتی بیت کوین است. این تغییر را می توان در نظرات لارنس فینک، مدیرعامل بلک راک مشاهده کرد. فینک برخی از نظرات منفی قبلی خود را معکوس کرد و اخیراً پس از آن که عملیات صندوق نقدی مبادله بیت کوین شرکت برای او سود خوبی به همراه داشت، بیت کوین را طلای دیجیتال نامید. مایکل سیلر، مدیر عامل Microstrategy نیز از سخنان خود برای پیش بینی آینده بیت کوین استفاده کرد و اظهار داشت که قیمت بیت کوین می تواند بین 3 تا 49 میلیون دلار در هر واحد در سال 2045 برسد. تحت رهبری او، Microstrategy 226331 بیت کوین به ارزش 15 میلیارد دلار خریداری کرده است. که نشان دهنده تعهد آن به این ارز دیجیتال است. در مجموع، شرکت کنندگان کنفرانس 2024 معتقد بودند که در سال های آینده پذیرش بیت کوین توسط شرکت های مالی بیشتر و شرکت های بزرگ جهانی اجتناب ناپذیر به نظر می رسد و این روند ممکن است تغییرات بزرگی را در بازار مالی سنتی ایجاد کند.

بیت کوین و قوانین

در کنفرانس بیت کوین 2024 قانونگذاران آمریکایی نیز حضور داشتند و سناتور سینتیا لومیس با تیم اسکات در مورد مسائل نظارتی و اقدامات قانونی آینده مربوط به بیت کوین و ارزهای دیجیتال صحبت کرد. لومیس در سخنرانی خود از رویکرد نظارتی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده انتقاد کرد و در مورد مزایای استخراج بیت کوین بحث کرد.

تیم اسکات نیز از این ارز دیجیتال و فناوری بلاک چین استقبال کرد و به مزایای ارزهای دیجیتال در ایجاد فرصت استفاده از خدمات مالی در مناطق محروم ایالات متحده اشاره کرد.

احتمال ایجاد ذخیره بیت کوین برای تقویت دلار در برابر تورم و تقویت جایگاه ایالات متحده در سیستم مالی جهانی نیز در میان صحبت ها مطرح شد که نشان می دهد برخی از سیاست گذاران آمریکایی در تلاش برای گسترش استفاده و افزایش اهمیت بیت کوین در جهان هستند. اقتصاد بزرگ کشور

هشدار ادوارد اسنودن

ادوارد اسنودن، فعال حفظ حریم خصوصی افراد، نیز در کنفرانس بیت کوین 2024 شرکت کرد و سخنرانی کرد، ادوارد اسنودن در سخنرانی خود به جامعه ارزهای دیجیتال نسبت به تعاملات سیاسی هشدار داد و تاکید کرد که بسیاری از قانونگذاران فقط به دنبال کسب رای از آن هستند. حامیان ارزهای دیجیتال

او همچنین هشدار داد که اگر به نامزدهای طرفدار بیت کوین رای می دهند، نباید مغرضانه باشند. زیرا نظر شما می تواند تغییر کند.

اسنودن به ابراز نگرانی در مورد مسائل حریم خصوصی بیت کوین ادامه داد. برخلاف تصور رایج، تراکنش های بیت کوین کاملاً ناشناس و حتی قابل ردیابی نیستند. این شرایط حریم شخصی کاربران را به خطر می اندازد و به گفته اسنودن، موضوعی است که فعالان بازار باید بیشتر به آن توجه کنند.

وعده های دونالد ترامپ

دونالد ترامپ نامزد انتخابات آمریکا نیز در این کنفرانس حضور داشت و وعده های جالبی داد. در کنفرانس 2024 بیت کوین، ترامپ متعهد شد که یک ذخیره استراتژیک ملی بیت کوین برای رقابت با چین ایجاد کند و اظهار داشت که در تلاش است تا ایالات متحده را به مرکزی برای استخراج و توزیع بیت کوین تبدیل کند. او همچنین اعلام کرد که قصد دارد تمام بیت کوین های موجود یا خریداری شده توسط ایالات متحده را نگه دارد و این استراتژی را به یک سیاست تحت مدیریت خود تبدیل می کند. ترامپ همچنین قول داد گری جنسلر، رئیس فعلی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا را در اولین روز ریاستش برکنار کند و به آزار و اذیت صنعت ارزهای دیجیتال پایان دهد. در مجموع، ترامپ معتقد است که ایالات متحده نباید رقابت در بازار ارزهای دیجیتال را به دیگر کشورها از دست بدهد و سیاست های دولت او به گونه ای خواهد بود که ایالات متحده میزبان بیت کوین و ارزهای دیجیتال شود.

با این حال، برخی نسبت به این صحبت ها تردید دارند و آن را تلاشی برای جمع آوری آرای جامعه ارزهای دیجیتال می دانند. با وجود این، سخنرانی ترامپ تاثیر مثبتی بر روند قیمت ها گذاشت و قیمت بیت کوین از 67000 دلار به تقریبا 70000 دلار در دو روز پس از این سخنرانی رسید.

یک مراسم پربار

فرصت های ارتقای شبکه بیت کوین و راه حل های مقیاس پذیری، زیرساخت های انرژی، نقش بیت کوین در بهبود سیستم های مالی سنتی و تأثیر و آینده صندوق های قابل معامله در بورس از دیگر موضوعاتی بود که شرکت کنندگان در کنفرانس بیت کوین 2024 مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

در مجموع کنفرانس بیت کوین 2024 با خبرها و وعده های جالبی به پایان رسید و نشان داد که با وجود برخی چالش ها طی سال های 2022 و 2023، علاقه شرکت ها و سازمان ها به بازار ارزهای دیجیتال کاهش چشمگیری نداشته است. انتشار اخبار مثبت این کنفرانس پس از نصف شدن، امید سرمایه گذاران به ثبت پیک جدید قیمت بیت کوین را نیز افزایش داده است. حس مثبتی که چند روزی در بازار مشاهده شد و باعث شد روند قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال افزایش یابد. این کنفرانس همچنین بار دیگر بر اهمیت انتخابات آتی در ایالات متحده تاکید کرد و نشان داد که انتخاب هر نامزد ریاست جمهوری می تواند منجر به تغییرات و دگرگونی هایی در بازار ارزهای دیجیتال شود. بنابراین می توان پیش بینی کرد که بیت کوین و سایر ارزهای موجود در بازار با نزدیک شدن به تاریخ انتخابات آمریکا، نوسانات قیمتی بیشتری را تجربه خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=313221

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.