افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
4

یک مدافع راست جدید به پرسپولیس پیوست + عکس – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 313166
یک مدافع راست جدید به پرسپولیس پیوست + عکس – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

با اعلام باشگاه شهر راز شیراز، عرفان شیروانی مدافع راست جوان این باشگاه و تیم جوانان ایران با باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا کرد. پرسپولیس برای ادامه فعالیت نقل و انتقالات و تقویت خط دفاعی با عرفان شیروانی مدافع کناری جوان فصل گذشته شهراز شیراز قرارداد امضا کرد. باشگاه پرسپولیس که علاوه بر نقل و انتقالات […]

با اعلام باشگاه شهر راز شیراز، عرفان شیروانی مدافع راست جوان این باشگاه و تیم جوانان ایران با باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا کرد.

پرسپولیس برای ادامه فعالیت نقل و انتقالات و تقویت خط دفاعی با عرفان شیروانی مدافع کناری جوان فصل گذشته شهراز شیراز قرارداد امضا کرد.

باشگاه پرسپولیس که علاوه بر نقل و انتقالات برای جذب بازیکنان بزرگسال، خرید جوان آریو اسلامشهر را نیز انجام داد، امروز یک مدافع راست دیگر از تیم راز شیراز را نیز به خدمت گرفت و قراردادی 4 ساله با این بازیکن امضا کرد.

عرفان شیروانی اصالتا شیرازی در آخرین فصل لیگ دسته اول در تیم شهر راز بازی می کرد و در سمت راست خط دفاعی این تیم قرار داشت و به عنوان آخرین خرید باشگاه پرسپولیس معرفی شد.

باشگاه راز شیراز در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توافق دو باشگاه راز سیتی و پرسپولیس، عرفان شیروانی که قراردادی سه ساله با نارنج پوشان شیراز داشت، به پرسپولیس پیوست و سومین بازیکن جوان این تیم محسوب می شود. تیم برای رفتن به تیم ها.

عرفان شیروانی در سال های اخیر در تیم فوتبال جوانان ایران و شاگرد صمد مرفاوی بود که در مسابقات کافا ۲۰۲۲ موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و حالا با رفتن به پرسپولیس تجربه جدیدی کسب کرده است.

باشگاه پرسپولیس پیش از این ایوب آلمود مدافع راست مراکشی را به عنوان جانشین دانیال اسماعیلی فر به خدمت گرفت و حالا با عرفان شیروانی برای رقابت با این بازیکن خارجی قرارداد امضا کرده است.

پیش از این جعفر حسین پور و علیرضا مکرم از راز شیراز به شمس آذر قزوین و سایپا تهران پیوسته بودند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)