افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

مرگ تلخ کارگر زغال سنگ در دربیدخون زرند + جزئیات

  • کد خبر : 313117
مرگ تلخ کارگر زغال سنگ در دربیدخون زرند + جزئیات

به گزارش رکنا، سیدرضا محمودزاده از فوت یک کارگر معدن در زرند خبر داد و اظهار کرد: این کارگر معدن زغال سنگ شرکت یونیون جنوب شرق واقع در معدن دربیدخون مشغول تعمیر شارژر بود. وی گفت: به دلایل نامعلومی لودر از ارتفاع به داخل دره سقوط کرد. سقوط و این کارگر نیز به شدت مجروح […]

به گزارش رکنا، سیدرضا محمودزاده از فوت یک کارگر معدن در زرند خبر داد و اظهار کرد: این کارگر معدن زغال سنگ شرکت یونیون جنوب شرق واقع در معدن دربیدخون مشغول تعمیر شارژر بود.

وی گفت: به دلایل نامعلومی لودر از ارتفاع به داخل دره سقوط کرد. سقوط و این کارگر نیز به شدت مجروح شده است، گفت: این کارگر بلافاصله به بیمارستان زرند منتقل شد که به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زرند با اشاره به اینکه این کارگر یکی از بازنشستگان شرکت زغال سنگ بوده که با این شرکت در تعمیر لودر همکاری داشته است، ادامه داد: علت این حادثه بوده است. در دست بررسی است.

سیدرضا حسینی نژاد فرماندار زرند نیز با بیان اینکه فرد فوت شده یکی از تعمیرکاران معدن زغال سنگ دربیدخون زرند بود، افزود: این تعمیرکار معدن زغال سنگ دربیدخون زرند هنگام تعمیر لودر جان خود را از دست داد و از ارتفاع سقوط کرد. بیرون تونل دستی دراز کرد.

وی با اشاره به اینکه این فرد بازنشسته بود و گاهی برای تعمیر لودر با این معدن همکاری کرده بود، گفت: تعمیرکار به تنهایی در منطقه مشغول تعمیرات لودر بود و متاسفانه لودر و تعمیرکار با هم به دره پرتاب شدند.

فرماندار زرند با بیان اینکه کارشناسان اداره کار در حال بررسی علت حادثه هستند، اما آنچه از ظاهر به نظر می رسد خطای تعمیرکار است، ادامه داد: به کارگران و کارگران معدن توصیه می شود توصیه های ایمنی را از داخل و حتی خارج رعایت کنند سوله زغال سنگ معادن رعایت کنیم تا دیگر شاهد حوادث مشابه نباشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=313117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.