افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

من در مورد مصدومیت کار تعصب دارم!

  • کد خبر : 313107
من در مورد مصدومیت کار تعصب دارم!

به گزارش صبح؛ بازیگر سریال «زخمی» درباره انتقادات وارده به این سریال و تفاوت آن در فصل سوم گفت. پژواک ایمانی بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها در فصل سوم سریال «زخم کاری» حضور دارد، درباره نحوه حضورش در این سریال گفت: سیامک مردانه دستیار محمدحسین مهدویان با من تماس گرفت و به من […]

به گزارش صبح؛ بازیگر سریال «زخمی» درباره انتقادات وارده به این سریال و تفاوت آن در فصل سوم گفت.

پژواک ایمانی بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها در فصل سوم سریال «زخم کاری» حضور دارد، درباره نحوه حضورش در این سریال گفت: سیامک مردانه دستیار محمدحسین مهدویان با من تماس گرفت و به من پیشنهاد بازی در سریال را داد. سریال «زخم کاری» و من هم به دلیل برند بودن از این سریال استقبال کردم اما جزئیات نقش را نمی دانستم.

و افزود: روزی که نقش حمید فرنهادزاده را خواندم برایم جذاب بود. در اولین دیدار با مهدویان درباره نقش گپ زدیم. او نکاتش را بیان کرد و من هم برای این نقش به او ایده دادم.

بازیگر «زخم کاری» درباره علاقه خود به بازیگری گفت: از همان اولین انشایی که نوشتم می دانستم به بازیگری علاقه دارم و آن را در آن انشا گنجاندم. از کودکی و نوجوانی این فرصت را داشتم که در تئاتر کار کنم و در دوره های آموزشی در کانادا شرکت کنم. وقتی وارد ایران شدم در دوره های آموزشی وحید جلیلوند شرکت کردم.

وی درباره همکاری با مهدویان و بازیگر مقابلش جواد عزتی گفت: هر دو بسیار حرفه ای هستند، معمولا قبل از هر صحنه با مهدویان چت می کنیم. ایده و پیشنهاد می دهم و در صورت موافقت در جایگاه اجرا می کنم. حضور در چنین سریال پرمحتوای ترس اولیه ایجاد می کند، به خصوص اینکه مهدویان کارگردان بسیار دقیقی است و قبل از برنامه ریزی، رنگ، موسیقی، نور و … را در ذهن خود قرار می دهد.

ایمانی افزود: با جواد عزتی هم درباره هر سکانس گفتگویی داریم، مثلا نیم ساعت قبل از نقش صحبت می کنیم، از من می پرسد که هاسم در مورد سکانس چیست و تا به نقطه مشترکی می رسیم صحبت می کنیم.

وی درباره نقش خود در این سریال نیز توضیح داد: حمید فرنهادزاده فرزند کارخانه دار است که توسط طلوعی به قتل رسیده و مالک به سراغ او می آید تا او را در تیم خود قرار دهد. مالک او را به تیم خود تبدیل می کند و می گوید طلوعی پدرت را کشته و تو باید انتقام بگیری.

این بازیگر درباره سختی نقش گفت: سکانس های سخت و چالش برانگیزی داشته ام. سکانس های طوفانی هم داشته ام، اما بعضی ها را نمی توانم توضیح دهم چون هنوز پخش نشده اند.

وی در پاسخ به اینکه چرا در فصل جدید کمتر درباره سریال اظهارنظر می شود، گفت: به نظرم نظرات زیاد است. من خودم چند روز پیش در بیمارستان بودم و خیلی ها دنبال سلفی در شرایط من بودند. بسیاری از افراد در فضای مجازی پیام می فرستند و بیشتر می پرسند در نهایت چه اتفاقی می افتد؟

ایمانی با اشاره به بازی در فیلم ها و سریال ها در این سال ها گفت: حضور در سریال «رهایم کن» را شروع کردم و پس از آن پیشنهادهایی داشتم که از آن ها به دنبال چیزهای خوب بودم. «زحمکاری» دوباره دیده شد و بعد از پخش قسمت چهارم سه پیشنهاد داشتم.

وی درباره اینکه چرا سریال «زمان کاری» در فصل های بعد کمتر موفق شد، توضیح داد: فکر می کنم به خاطر اتفاقات فصل اول بود و مخاطب با یک چک بزرگ در سریال مواجه شد و داستان عجیب و هیجان انگیزی داشت. البته فکر می کنم این سریال در فصل سوم بازسازی شده است. حتی خون و خونی که در فصل دوم بود در این فصل نیست. داستان فصل سوم بیشتر بر اساس طراحی مهره هایی است که انگار یک بازی شطرنج است.

ایمانی در پایان درباره انتقاداتی که به فصل های آخر «ظروم کاری» شده است، گفت: من به شدت از «ظروم کاری» حمایت می کنم و نسبت به آن مغرضانه هستم. در این ژانر سریال هایی که تماشا می کنید به ندرت موفق هستند. عجیب است که مردم به نمایش های مافیایی و خونخواری علاقه دارند، اما به هر حال در این فضا فکر می کنم کمتر نمایشی از این مدل داشته ایم که موفق باشد. علاوه بر این، در سراسر جهان، سریال هایی که در فصل اول موفقیت های زیادی کسب کردند، در فصل های بعدی کمتر موفق بودند زیرا انتظارات را ایجاد می کنند. با این حال، من فکر می کنم مخاطبانی که این فصل را تماشا می کنند نمی توانند برای فصل 4 صبر کنند، زیرا کاملا با فصل 2 متفاوت است.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=313107

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.