افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
2

8 مکان دیدنی در کوالالامپور

  • کد خبر : 31288
8 مکان دیدنی در کوالالامپور

به گزارش بازار، کوالالامپور به دلیل مکان های شگفت انگیز و آسمان خراش های باشکوه، یک مقصد گردشگری محبوب در جنوب شرقی آسیا است. چندین مکان زیبا برای بازدید گردشگران در این شهر وجود دارد که به کشف تاریخ، فرهنگ، هنر و سبک زندگی مردم این کشور کمک می کند. برای سفر به کوالالامپور می […]

به گزارش بازار، کوالالامپور به دلیل مکان های شگفت انگیز و آسمان خراش های باشکوه، یک مقصد گردشگری محبوب در جنوب شرقی آسیا است. چندین مکان زیبا برای بازدید گردشگران در این شهر وجود دارد که به کشف تاریخ، فرهنگ، هنر و سبک زندگی مردم این کشور کمک می کند. برای سفر به کوالالامپور می توانید از پلتفرم اسنپ تریپ استفاده کنید خرید آنلاین بلیط هواپیما و من به دیدن زیبایی های این شهر جذاب رفتم.

برجهای دوقلوی پتروناس

برج های دوقلوی پتروناس با ارتفاع 452 متر به عنوان بلندترین ساختمان های دوقلوی جهان شناخته می شوند. این برج ها یکی از جالب ترین مکان های کوالالامپور محسوب می شوند. زیرا معماری متاثر از سبک اسلامی این سازه ها چشمگیر است. این برج های دوقلو مقر پتروناس و شرکت هایی مانند بارکلیز، بومرنگ، آی بی ام، مک کینزی و شرکت، اکسنچر و رویترز را در خود جای داده است.

مکان های مهمی مانند موزه علوم، موزه نفت، سالن کنسرت پتروناس و سایر جاذبه ها را می توان در برج های دوقلوی پتروناس یافت. در هر خرید ارزان ترین بلیط هواپیما می توانید از طریق اسنپ تریپ از برج های دوقلوی پتروناس دیدن کنید.

به مانارا

Menara KL به عنوان بلندترین برج مخابراتی در آسیا و هفتمین برج بلند دنیا در منطقه حفاظت شده جنگلی Bukit Nanas واقع شده است. این برج یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری کوالالامپور به حساب می آید و برای رستوران هایی که در آن قرار دارند بسیار محبوب است.

معماری این بنا دارای خطوط عربی به سبک اسلامی، موزاییک های دقیق اسلیمی و نقوش انتزاعی است. ساخت این مکان در مدت 5 سال در سه فاز به پایان رسید.

غارهای باتو

محبوب ترین زیارتگاه هندوها غارهای باتو هستند که در خارج از هند و در حدود 13 کیلومتری شمال کوالالامپور قرار دارند. یکی از اصلی ترین نقاط توریستی کوالالامپور این غارها هستند و جاذبه اصلی آنها مجسمه 140 فوتی موروگان بلندترین مجسمه جهان است. از ویژگی های غارهای باتو می توان به چندین مجسمه اساطیری اشاره کرد. برای سفر به کوالالامپور و بازدید از غار باتو می توانید با خرید آنلاین بلیط هواپیما در اسنپ تریپ خاطره جالبی بسازید.

پارک پرندگان کوالالامپور

پارک پرندگان کوالالامپور بزرگترین پارک سرپوشیده جهان است که به داشتن انواع پرندگان رنگارنگ معروف است. این پارک زیبا و چشمگیر یکی از جذاب ترین محیط های تفریحی مالزی به حساب می آید.

در پارک پرندگان کوالالامپور، رنگ‌های زیبا، طراوت و سرزندگی را خواهید دید. در این پارک بیش از 60 پرنده بومی و مهاجر در معرض دید عموم قرار دارند. گردشگران باید مراقب پرندگان منحصربه‌فردی مانند طاووس آبی هندی، ماکائو، کاکاتو، کرگدن، فلامینگو شرقی، طوطی، لون و عقاب باشند.

پارک پرندگان یکی از بهترین مکان ها برای کودکان است. زیرا مکانی ایده آل برای آموزش پرندگان به آنهاست. چیزی که این پارک را جذاب‌تر می‌کند، باغ‌ها، نهرها، مسیرهای آسفالت‌شده و زمین‌های بازی بزرگ آن است.

ساختمان سلطان عبدالصمد

ساختمان سلطان عبدالصمد یکی از قدیمی ترین ساختمان های سبک موری است که در سال 1897 ساخته شده است. این بنای باشکوه به عنوان یک نقطه عطف تاریخی، یکی از پربازدیدترین نقاط توریستی کوالالامپور است.

بنای سلطان عبدالصمد کاملاً با آجر ساخته شده است. در اطراف رواق برج، ساعتی عظیم و طاق‌های سر به فلک کشیده دیده می‌شود که گنبدهای مسی روی آن‌ها قرار گرفته‌اند. بنای سلطان عبدالصمد را بنای سلطان سلنگور نیز می نامند. نورپردازی و دکوراسیون شگفت انگیز آن را به یکی از زیباترین مکان های تاریخی به خصوص در شب تبدیل کرده است.

آکواریوم ها KLCC

Aquaria KLCC یک اقیانوس آرام اختصاصی است که در مرکز کنوانسیون کوالالامپور واقع شده است. این منطقه مکانی بسیار جذاب در کوالالامپور محسوب می شود که زیستگاه بیش از 150 گونه آبزی است. پیرانا، آراپایما، هامور، شاه ماهی، فیل ماهی، مارماهی برقی، گربه ماهی غول پیکر، کوسه ببر، اسب دریایی، مار آبی و مارهای دریایی برخی از مرگبارترین موجودات دریایی هستند که می توانید در اینجا ببینید.

در آکواریا مکان هایی مانند Scream Park، Extreme Park، Amusement Park، Wildlife Park و Coral Discovery Section نیز وجود دارد. با مراجعه به وب سایت و اپلیکیشن اسنپ تریپ می توانید پس از ارزیابی و مقایسه قیمت ها ارزان ترین بلیط هواپیما را رزرو کرده و سفر خود را به کوالالامپور آغاز کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل در هنگام رزرو بلیط، تیم پشتیبانی به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما خواهد بود.

8 مکان دیدنی در کوالالامپور

مسجد ملی مالزی

مسجد ملی مالزی یک مسجد فولادی منحصر به فرد است که یکی از چشمگیرترین ساختمان های کوالالامپور است. با بازدید از این مسجد و فضاهای سبز و فواره های آن می توان منظره جالبی از معماری مدرن مسلمان پیدا کرد. یکی از مهم ترین ویژگی های مسجد ملی، تزئینات رنگارنگ با رنگ های کم رنگ و فیروزه ای است.

گردشگرانی که از این مسجد دیدن می کنند از نمایشگاه هایی که نشان دهنده فرهنگ اسلامی است شگفت زده می شوند. بازدید از مسجد حداقل یکی دو ساعت طول می کشد. با رزرو ارزان ترین بلیط هواپیما از اسنپ تریپ می توانید از مسجد ملی مالزی دیدن کنید.

خیابان گلبرگ

خیابان پتالینگ یک مقصد بسیار محبوب بین مردم محلی و گردشگران است. بازدیدکنندگان اغلب برای صرف غذا در خیابان به این محله می آیند. این خیابان نیز محله چینی ها محسوب می شود. در ورودی خیابان، طاق نما غول پیکری وجود دارد که نام جیلان پتالینگ روی آن نوشته شده است.

خیابان پتالینگ گردشگران را به سنت ها و فرهنگ مردم محلی کوالالامپور نزدیک می کند. کل منطقه با یک بام سبز مشخص شده است تا از فروشندگان و خریداران آن در برابر آفتاب و باران محافظت شود. بازدید از این مکان در شب بسیار زیباست. زیرا با چراغ های نئون روشن می شود و حس منحصر به فردی را به بازدیدکنندگان می دهد.

نتیجه

برای گشت و گذار در کوالالامپور بهتر است در قدم اول مناطق گردشگری را به خوبی بشناسید. جاذبه های زیادی در این شهر وجود دارد و سالانه افراد بی شماری از این شهر توریستی دیدن می کنند. اگر قصد سفر به مالزی و پایتخت آن را دارید، می توانید از طریق اسنپ تریپ به صورت آنلاین بلیط هواپیما خریداری کرده و سفر خود را به خارج از کشور آغاز کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=31288

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.