افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

زیباترین انواع سالاد آرایی شیرازی / آنقدر جذاب می شود که شکم همه غرغر می شود

  • کد خبر : 312877
زیباترین انواع سالاد آرایی شیرازی / آنقدر جذاب می شود که شکم همه غرغر می شود

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- سالاد یکی از خوراکی های اصلی سفره ما ایرانیان به شمار می رود که می تواند طعم جذابی به غذا بدهد و جذابیت بی نظیری به آن ببخشد. سالادها انواع مختلفی دارند، اما سالاد شیرازی یکی از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین سالادها در بین ما […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- سالاد یکی از خوراکی های اصلی سفره ما ایرانیان به شمار می رود که می تواند طعم جذابی به غذا بدهد و جذابیت بی نظیری به آن ببخشد. سالادها انواع مختلفی دارند، اما سالاد شیرازی یکی از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین سالادها در بین ما ایرانی هاست و با هر غذایی مناسب است. سالاد شیرازی بر خلاف دستور بسیار ساده اش طعمی روشن دارد که می تواند با ذائقه خانم خانه نشین مطابقت داشته باشد و ظاهری دلچسب دارد. آن وقت است که همه چیز تمام می شود و یکی از شیک ترین سالادهای دنیا نیست، فقط خوشمزه است! اما این سالاد ساده که از خیار، گوجه فرنگی و پیاز درست می شود چگونه می تواند جذابیت بیشتری داشته باشد؟ چقدر می توانید با این سه متریال تزئین درست کنید و خلاقیت به خرج دهید؟ احتمالاً وقتی مهمانی می‌گرفتید یا می‌خواستید یک سالاد شیرازی با تزیینات شیک برای همسر و خانواده‌تان ببینید، بی‌فکر بودید و نمی‌دانستید چه کار کنید. اما باید به شما بگوییم که آرام هستید زیرا در این مطلب قصد داریم چند نمونه جذاب از تزیین سالاد شیرازی را بشناسیم که زیبایی آن ها می تواند نظر افراد را به خود جلب کند و شکم آنها را هوس کند. پس با ما همراه باشید.

تزیین سالاد مجلسی شیرازی

یکی از زیباترین و قدیمی ترین مدل های تزیین سالاد شیرازی که سال هاست مورد استفاده قرار می گیرد و مادران بزرگتر نیز آن را می شناسند، مدل گل گذاشتن در سالاد است. در این صورت می توانید ابتدا خیار، گوجه و پیاز را ریز خرد کرده و مخلوط کنید، سپس با استفاده از قالب سالاد در بشقاب قرار دهید و سپس شروع به تزیین با پوست گوجه فرنگی کنید و خیار را با پوست برش دهید. این شکوفه دادن پوست گوجه فرنگی حرکتی جذاب است که می تواند در طراحی سالاد بسیار موثر و برجسته باشد.

تزیین سالاد شیرازی

تزیین سالاد شیرازی

در این روش لایه بندی پیاز و گل دادن به آن می تواند ایده بسیار زیبا و جدیدی باشد که اصلا سخت نیست.

تزیین سالاد شیرازی

طرح سالاد شیرازی به صورت مخلوط.

در این روش می توانید سالاد را خرد کرده و سپس با آبلیمو و نمک و فلفل مخلوط کنید. از این روش می توانید برای مهمانی های خصوصی یا مهمانی های رسمی تر نیز استفاده کنید، زیرا رنگ بندی جذاب مواد مورد نیاز سالاد علاوه بر ریختن آن ها در ظرفی زیبا، می تواند زیبایی خاصی به سفره شما ببخشد. در صورت تمایل می توانید مقداری خیار را با پوست نیز خرد کنید تا رنگ سبز روشن و تیره خیار زیبایی و تنوع رنگ خاصی به سالاد بدهد. در آخر برای تزیین بیشتر از کمی شوید استفاده کنید و روی سالاد بریزید.

تزیین سالاد شیرازی

تزیین سالاد شیرازی

با قالب سالاد شیرازی تزیین کنید

یکی از روش های جذاب دیگر برای تزیین سالاد شیرازی، ترفند قالب است که می توانید از قالب ژله یا قالب کیک برای تهیه آن استفاده کنید. کافیست قالب مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی آن را با یک لایه سلفون یا کیسه پلاستیکی بپوشانید سپس مواد سالاد را در ظرف بریزید و قالب را به مدت نیم ساعت در یخچال قرار دهید تا سالاد شکل دلخواه را بگیرد. بعد از آن از یخچال خارج کرده و در هر ظرفی که می خواهید برش دهید. فراموش نکنید که در این مرحله آب یا آبلیمو اضافه کنید و به عنوان چاشنی کنار سالاد قرار دهید تا سالاد شما خراب نشود.

تزیین سالاد شیرازی

سالاد شیرازی با سس مایونز

خب خیلی از مامان های امروزی برای ذائقه بچه هاشون و برای خوش طعم شدن سالاد از سس مایونز در سالاد شیرازی استفاده می کنند. اما رنگ سفید سس به شکل خیار و گوجه و پیاز است و با سالاد اصلی و دوست داشتنی شیرازی کمی متفاوت است.

تزیین سالاد شیرازی

تزیینات شیک سالاد شیرازی

همچنین طرح هایی وجود دارد که بسیار زیبا و جالب به نظر می رسند. از این سبک دکوراسیون می توان برای مهمانی های خاص کودکانه یا مراسمی که قرار است باحال و شیطون باشد استفاده کرد. اما در این روش ها به یک قالب هم نیاز دارید تا بتوانید شکل دلخواه را به سالاد بدهید.

تزیین سالاد شیرازی

تزیین سالاد شیرازی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=312877

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.