افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
1

محرومیت جودوکار گرجستانی به دلیل رفتار غیرورزشی

  • کد خبر : 312826
محرومیت جودوکار گرجستانی به دلیل رفتار غیرورزشی

فدراسیون جهانی جودو گورام توشیشویلی گرجستانی را به دلیل رفتار غیرورزشی در المپیک از حضور در تمامی مسابقات محروم کرد. همانطور که صبح گزارش شد، گورام توشیشویلی جودوکار گرجستانی به دلیل رفتار غیرورزشی در مبارزه یک چهارم نهایی وزن 100+ کیلوگرم مقابل تدی راینر فرانسوی محروم شد. فدراسیون بین المللی جودو (IJF) اعلام کرد که […]







فدراسیون جهانی جودو گورام توشیشویلی گرجستانی را به دلیل رفتار غیرورزشی در المپیک از حضور در تمامی مسابقات محروم کرد.





همانطور که صبح گزارش شد، گورام توشیشویلی جودوکار گرجستانی به دلیل رفتار غیرورزشی در مبارزه یک چهارم نهایی وزن 100+ کیلوگرم مقابل تدی راینر فرانسوی محروم شد. فدراسیون بین المللی جودو (IJF) اعلام کرد که کمیسیون انضباطی ویژه ای برای بررسی این درگیری تشکیل شده است.

توشیشویلی پس از شکست مقابل تدی راینر، قهرمان 12 بار جهان، حریف خود را از روی تشک هل داد و دستش را روی صورتش گذاشت. نایب قهرمان المپیک توکیو با این رفتار از بازی های پاریس محروم شد و شانس کسب مدال برنز را از دست داد.

فدراسیون جهانی جودو گزارش داد: از آنجایی که رفتار جودوکار گرجستانی مغایر با روحیه ورزشکاری بود، بلافاصله کمیسیون انضباطی ویژه ای برای بررسی موضوع تشکیل و مقرر شد این ورزشکار تا اطلاع ثانوی از حضور در مسابقات بین المللی جودو محروم شود.

پیش از این یک جودوکار دیگر گرجستانی به مدال طلا دست یافته بود که اولین مدال کشورش در المپیک پاریس بود. لاشا بکاوری در فینال سانشیرو مورائو از ژاپن را شکست داد و اولین طلای المپیک گرجستان را به دست آورد.

تدی راینر جودوکار سنگین وزن فرانسوی نیز عنوان قهرمانی المپیک را به دست آورد. وی در دیدار پایانی کیم مین جونگ از کره را شکست داد و چهارمین مدال طلای المپیک خود را کسب کرد.

منبع: ایسنا




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=312826

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.