افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

ادامه الگوی مشارکت نهادها در فعالیت های فرهنگی – خبرگزاری مهر ایران و جهان ضروری است

  • کد خبر : 312372
ادامه الگوی مشارکت نهادها در فعالیت های فرهنگی – خبرگزاری مهر ایران و جهان ضروری است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در این دیدار که بعدازظهر امروز سه شنبه 18 مردادماه در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، امین توکلی زاده؛ امین توکلی زاده، 18 مردادماه در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی گفت: معاون اجتماعی و فرهنگی رئیس جمهور گفت: همیشه قدردان آقای […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در این دیدار که بعدازظهر امروز سه شنبه 18 مردادماه در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، امین توکلی زاده؛ امین توکلی زاده، 18 مردادماه در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی گفت: معاون اجتماعی و فرهنگی رئیس جمهور گفت: همیشه قدردان آقای قمی بوده ام که پرچمدار حوزه فرهنگی بوده و در گروه های مختلف از مظلومیت حوزه فرهنگی دفاع کرده است. امیدواریم با همت عزیزانی چون ایشان، اربعین امسال چهره ای شایسته باشد. آه تو از صهیونیسم ستیزی شیعیان و مسلمانان جهان شکل بگیرد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به الگوی مشارکت نهادها در فعالیت های کلان فرهنگی و اجتماعی، ادامه داد: جریان جبهه ای که آقای قمی ساخت و به ما آموخت که از آرم ها برای آرمان ها بگذریم. وظایف و تکالیف یو آن را وسط قرار دهید و با هم به مردم خدمت کنید.

امین توکلی زاده بیان کرد: شهرداری تهران با سازمان تبلیغات اسلامی احساس برادری دارد. همکاری و همراهی که در سال های اخیر بین سازمان تبلیغات اسلامی و شهرداری تهران رخ داده، خاطره انگیز و تاثیرگذار بوده است و به تجربه دریافتیم که هر چه بیشتر با هم کار می کردیم، برکات خداوند بیشتر می شد.

در ادامه این نشست حجت الاسلام قمی گفت: مشارکت نهادهای مختلف در برگزاری رویدادهای فرهنگی در سال های اخیر در شهر تهران الگو بوده و نشان از بلوغ نهادهای حاکم بر فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید ابراهیم رئیسی گفت: زمان و فرصت خدمت به سرعت می گذرد اما به نظر من این گروه در زمینه خدمات فرهنگی و اجتماعی به موفقیت های زیادی دست یافته است.

هیأت الاسلام قمی ادامه داد: البته منظور من مدیریت فرهنگی از بالا به پایین توسط این خدمات نیست. زیرا ما موظف به حمایت از جنبش های مردمی و تجربیات فعالیت فرهنگی و اجتماعی هستیم. سال ها لایک اخیر مهمانی – جشن در ده کیلومتری دیدار امام حسنی و… گواه این است که در این عرصه با هم رشد کرده ایم. ما مراحل مختلفی را پشت سر گذاشته‌ایم و به قوت، غنا، عمق و پیچیدگی در طراحی رویدادها و فرآیندهای فرهنگی دست یافته‌ایم که در سطح کشور و در حوزه‌های مختلف قابل الگوبرداری و تکرار است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: الگوی مشارکت نهادها در بزرگداشت رویدادهای بزرگ فرهنگی و اجتماعی برخاسته از نظام فکری امام راحل و رهبر انقلاب است و این را می توان در سومین سال تجربه مشاهده کرد. . مهمانی – جشن در ده کیلومتری غدیر تهران، امسال مجموعه جشنواره های مردمی غدیر در کشور به بیش از 300 کیلومتر در 400 شهر رسید. این امر نشان می دهد که این الگوی حکمرانی فرهنگی در کشور نمونه است که باید تلاش کنیم در منطقه سلام بیایید طراحی کنیم و تکرار کنیم.

رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی با اشاره به تفسیری از شهید سید مرتضی آوینی وی گفت: سید شهیدان ایران در این موضوع تعبیری دارد که تهران خاستگاه تحولات اجتماعی در کشور است. از این نظر، تلاش های انجام شده در سال ها اخیرا در تهران، فراتر از بدنه این شهر. تاثير گذار بوده است.

حجت‌الاسلام قمی با اشاره به تلاش‌های مشترک در رویدادهای مهم اجتماعی تهران ادامه داد: صادقانه که در سالهای اخیر با موفقیت شکل گرفته است، ادامه و بهبود یابد. در این تمرکز قدرت های مختلف برکت و خیریه یکی وجود دارد که می تواند یک تصور قوی از هویت به جای بگذارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پایان گفت: بر خود وظیفه می دانیم تمام تلاش خود را به کار گیریم. یو ادامه مسیر مشارکت در فعالیت های مهم فرهنگی و اجتماعی با شهرداری تهران و سایر نهادها. دستگاه سلام از پاسدار فرهنگ در کشور استفاده کنیم.

همچنین در ابتدای این جلسه چند تن از مسئولان معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ارائه خواهند کرد. گزارش ها آنها در مورد حوزه مسئولیت خود در سطح تهران گفتگو کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=312372

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.