افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
7

انگلیس برای راه اندازی مسابقه فرانسه بر سنگال تسلط یافت

  • کد خبر : 3123
انگلیس برای راه اندازی مسابقه فرانسه بر سنگال تسلط یافت

سه شیرها به لطف گل های نیمه اول جردن هندرسون و هری کین پیش افتادند در حالی که بوکایو ساکا گل سوم را در برد 3-0 خود اضافه کرد. انگلستانبا پیروزی 3-0 مقابل، گامی به سوی بازگشت فوتبال به خانه برداشتسنگالدر مرحله یک هشتم نهایی، یک مسابقه مورد انتظار با فرانسه مدافع عنوان قهرمانی جام […]



سه شیرها به لطف گل های نیمه اول جردن هندرسون و هری کین پیش افتادند در حالی که بوکایو ساکا گل سوم را در برد 3-0 خود اضافه کرد.

انگلستانبا پیروزی 3-0 مقابل، گامی به سوی بازگشت فوتبال به خانه برداشتسنگالدر مرحله یک هشتم نهایی، یک مسابقه مورد انتظار با فرانسه مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی را در مرحله یک چهارم نهایی شنبه ترتیب داد.

سه شیرها پس از پیروزی در یک گروه دشوار که در آن ایران را نابود کردند، با آمریکا مساوی کردند و در روز پایانی مقابل ولز پیروز شدند، علیرغم شروعی ضعیف، هرگز مقابل سنگال با مشکل مواجه نشدند. با این حال در نیمه اول، انگلیس به لطف گل های جردن هندرسون و هری کین به برتری 2-0 رسید.

سنگال که در آخرین بازی گروهی خود مقابل اکوادور به یک برد نزدیک نیاز داشت تا بتواند در مرحله حذفی حضور داشته باشد، به ندرت بدون ستاره مهاجم سادیو مانه که به دلیل مصدومیت مسابقات را از دست داد، به چالش کشیده شد.

مارکوس راشفورد با وجود دو گل به ولز از ترکیب اصلی بوکایو ساکا کنار گذاشته شد در حالی که رحیم استرلینگ به دلیل یک مشکل خانوادگی در ترکیب روز بازی حضور نداشت.

سنگال اولین فرصت را در دقیقه چهارم ایجاد کرد، زمانی که بولای دیا از دفاع انگلیس عبور کرد و به نظر می رسید که یک پنجره در دروازه داشت تا اینکه هری مگوایر وارد دروازه شود تا این فرصت را از بین ببرد.

انگلیس با چند موقعیت از جناح، جود بلینگهام و کین هر کدام سانترهای خطرناکی را به داخل محوطه جریمه فرستادند که ساکا در تیرک دروازه را از دست داد.

سنگال در دقیقه 23 با مهار ارسال اشتباه مگوایر از عقب، یک موقعیت طلایی به دست آورد. بعد از اینکه شوت دیا به پای او افتاد، توپ درست به سمت اسماعیل سار در مقابل دروازه افتاد، اما مهاجم واتفورد تحت فشار خط دفاعی انگلیس قرار گرفت و آن را از بالای دروازه فرستاد.

سنگال در دقیقه 31 بهترین فرصت بازی را به لطف یک پاس ضعیف دیگر انگلیس داشت. این بار، سار دیا را با یک موقعیت واضح روی دروازه پیدا کرد، اما جردن پیکفورد با یک سیو بزرگ برای سه شیرها آمد.

اما انگلیس در دقیقه 38 با گل هندرسون روی ضدحمله زد. در اولین فرصت واقعی سه شیرها در مسابقه، بلینگهام از جناح چپ روی ضد حریف پرسه زد و یک سانتر کوتاه در پشت محوطه دفاعی سنگال به سمت هندرسون مهاجم فرستاد، که به راحتی این فرصت را برای برتری ارسال کرد.

انگلیس دوباره روی ضد حریف در همان نیمه ضربه زد و هری کین اختلاف را دو برابر کرد. در دقیقه 48، بلینگهام با آزاد کردن فیل فودن در سمت چپ، جرقه ضد حمله را زد. پاس یک بار فودن، کین را کاملاً باز کرد، در حالی که ستاره اسپرز روی پایش نشست و ضربه خود را توسط دروازه بان برای برتری 2-0 به باد داد.

برای کین، این پنجاه و دومین گل او برای انگلیس بود که تنها یک گل از رکورد گلزنی وین رونی برای این کشور کمتر بود.

انگلیس برای به ثمر رساندن گل سوم نیازی به صبر نکرد و ساکا در دقیقه 57 بر درد سنگال افزود. در یک ضدحمله دیگر، فودن از جناح چپ به پایین پرتاب شد و یک پاس را از بین پاهای کالیدو کولیبالی زد که ساکا را پیدا کرد که ضربه بکر او به پشت تور رسید.

سنگال در دقیقه 74 صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که پاپ سار آن را به تور کناری فرستاد. اندکی بعد، انگلستان با یک استراحت دیگر دنبال شد، زیرا پاس کوتاه راشفورد با فاصله کمی از کین لغزنده جلوی دروازه گذشت.

این نتیجه به قهرمان آفریقا پایان می دهد و مراکش به عنوان تنها نماینده آفریقا در رقابت باقی مانده است. این در حالی است که انگلیس برای اولین بار در پنج سال گذشته در اولین دیدار خود در جام جهانی از سال 1982 به مصاف فرانسه خواهد رفت.


ترکیب دو تیم به شرح زیر بود:


ترکیب کامل جام جهانی

انگلستان

دروازه بان ها: جردن پیکفورد (اورتون)، نیک پوپ (نیوکاسل)، آرون رمزدیل (آرسنال)

مدافعان: ترنت الکساندر-آرنولد (لیورپول)، کانر کودی (اورتون)، اریک دایر (تاتنهام)، هری مگوایر (منچستریونایتد)، لوک شاو (منچستریونایتد)، جان استونز (منچستر سیتی)، کیران تریپیر (نیوکاسل)، کایل واکر (منچستر سیتی)، بن وایت (آرسنال)

هافبک ها: جود بلینگهام (بوروسیا دورتموند)، کانر گالاگر (چلسی)، جردن هندرسون (لیورپول)، میسون ماونت (چلسی)، کالوین فیلیپس (منچستر سیتی)، دکلان رایس (وست هم)

به جلو: فیل فودن (منچستر سیتی)، جک گریلیش (منچستر سیتی)، هری کین (تاتنهام)، جیمز مدیسون (لسترسیتی)، مارکوس راشفورد (منچستریونایتد)، بوکایو ساکا (آرسنال)، رحیم استرلینگ (چلسی)، کالوم ویلسون (چلسی) نیوکاسل)

مربی: گرت ساوتگیت

سنگال

دروازه بان ها: سنی دینگ (کوئینز پارک رنجرز)، آلفرد گومیس (رن)، ادوارد مندی (چلسی)

مدافعان: فوده بالو توره (آث میلان)، پاپه ابوسیسه (المپیاکوس)، عبدو دیالو (لایپزیگ)، اسماعیل یاکوبز (موناکو)، کالیدو کولیبالی (چلسی)، فرموز مندی (آمیانس)، موسا ندایه (اندرلخت)، یوسف سابالی (رئال بتیس)

هافبک ها: پاته سیس (رایو وایکانو)، کرپین دیاتا (موناکو)، ادریسا گیه (اورتون)، پاپ گیه (مارسی)، چیخو کویاته (ناتینگهام فارست)، مامادو لوم (ریدینگ)، نامپالیس مندی (لستر)، مصطفا نام (پافوس)، پاپه ماتار سار (تاتنهام)

مهاجمان: بولای دیا (سالرنیتانا)، فامارا دیدیو (آلانیا اسپور)، بامبا دینگ (مارسی)، نیکلاس جکسون (ویارئال)، ایلیمان ندایه (شفیلد یونایتد)، اسماعیل سار (واتفورد)

مربی: آلیو سیسه

پوشش بیشتر جام جهانی:

  • ستارگان امباپه، ژیرو رکورد گلزنی مردان فرانسه را در 16 برد آخر جام جهانی مقابل لهستان ثبت کرد.
  • ویلسون: مسی و نقاط عطف او رویای قهرمانی آرژانتین در جام جهانی را حفظ می کنند
  • USMNT بازی خارج از جام جهانی توسط Savvy Netherlands
  • اسپانیا از لحظه فاجعه جان سالم به در می برد – و ممکن است برای آن بهتر باشد





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=3123

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.