افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

کامالا هریس برای نامزدی رسمی حزب دموکرات آرای کافی کسب کرد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 312213
کامالا هریس برای نامزدی رسمی حزب دموکرات آرای کافی کسب کرد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

گزارش کردن خبرگزاری بیشترکامالا هریسمعاون رئیس جمهور ایالات متحده و نامزد احتمالی دموکرات در برابر رقیب جمهوری خواهان او در رای مجازی روز جمعه حد نصاب لازم را برای نامزدی دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا به دست آورد. پایگاه خبری المیادین جمعه شب گذشته اعلام کرد که کمیته ملی دموکراتیک اعلام کرد […]

گزارش کردن خبرگزاری بیشترکامالا هریسمعاون رئیس جمهور ایالات متحده و نامزد احتمالی دموکرات در برابر رقیب جمهوری خواهان او در رای مجازی روز جمعه حد نصاب لازم را برای نامزدی دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا به دست آورد.

پایگاه خبری المیادین جمعه شب گذشته اعلام کرد که کمیته ملی دموکراتیک اعلام کرد که کمالا هریسمعاون رئیس جمهور این کشور رای کافی برای کاندیداتوری رسمی در انتخابات به دست آورده است.

جیمی هریسون، رئیس کمیته ملی دموکرات، اعلام کرد که کامالا هریسمعاون رئیس جمهور آمریکا آرای کافی را از نمایندگان دموکرات به دست آورده است تا بتواند نامزدی خود را در انتخابات ریاست جمهوری تضمین کند.

باید گفت که هریس او تنها کاندیدای دموکرات بود که در فرآیند رای گیری مجازی که 5 روز به طول انجامید، توانست حمایت 4000 هم حزبی خود را برای نامزدی دموکرات ها در انتخابات بعدی آمریکا به دست آورد.
پیش از این خبرگزاری رویترز گزارش داده بود که کامالا در یک سخنرانی اعلام کرد که هفته آینده رسما نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام خواهد کرد.

باید گفت که هریس او اولین زن سیاه پوست و اولین آسیایی-آمریکایی خواهد بود که نامزد ریاست جمهوری می شود.

این در حالی است که اندکی پس از استعفای جو بایدن رقابت های ریاست جمهوری پایان یافت و او حمایت خود را از آن اعلام کرد هریس اعلام کرد، واضح است که او تنها نامزد جدی حزب بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=312213

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.