افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

ناگفته های جدید از شب شهادت شهید هانیه

  • کد خبر : 312153
ناگفته های جدید از شب شهادت شهید هانیه

به گزارش بازار، القدومی در گفت و گو با روزنامه العربی الجدید، ماجرای نیویورک تایمز مبنی بر شهادت هنیه بر اثر انفجار بمب را تکذیب کرد و گفت: ساختمان در ساعت 1:37 بامداد لرزید. بلافاصله از اتاق خارج شدم و دود غلیظی دیدم. بعد از آن متوجه شدم حاج ابوالعبد (هانیه) شهید شده است. از […]

به گزارش بازار، القدومی در گفت و گو با روزنامه العربی الجدید، ماجرای نیویورک تایمز مبنی بر شهادت هنیه بر اثر انفجار بمب را تکذیب کرد و گفت: ساختمان در ساعت 1:37 بامداد لرزید. بلافاصله از اتاق خارج شدم و دود غلیظی دیدم. بعد از آن متوجه شدم حاج ابوالعبد (هانیه) شهید شده است.

از شدت لرزش ساختمان فکر کردم زلزله یا صدای رعد و برق است. پنجره را باز کردم اما باران و رعد و برق نیومد. هوا گرم بود؛ رفتیم طبقه چهارم که اتاق شهید بود. دیدم دیوار و سقف اتاق فرو ریخت.

از وضعیت محل حمله و پیکر شهید هانیه مشخص بود که این حمله با گلوله هوایی یا موشک انجام شده است. به هر حال، من نمی خواهم وارد جزئیات بیشتر شوم. چون گروه های فنی و تخصصی برادران ما در ایران در حال بررسی هستند و نتایج متعاقبا اعلام خواهد شد.

القدومی با انتقاد از «روایت تحریف‌کننده» روزنامه‌های آمریکایی و اسرائیلی درباره قرار دادن بمب در زیر بالین شهید هنیه، خاطرنشان کرد: واقعیت‌های میدانی با روایت‌های نیویورک تایمز و سخنگوی دولت اسرائیل در تضاد است. ارتش. هدف از این روایات و اظهارات، معافیت اسرائیل از مسئولیت مستقیم است تا با عواقب این جنایت مواجه نشود.

نماینده حماس با تاکید بر اینکه “اسرائیل طراح و مجری این عملیات بود و با آگاهی و رضایت آمریکایی ها آن را انجام داد”، گفت: دولت آمریکا در این جنایت شریک است و نتانیاهو در سفر خود به واشنگتن مجاز به ارتکاب این جرم به دادن.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=312153

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.