افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
4

پیروزی والیبال بانوان ایران مقابل سریلانکا

  • کد خبر : 312022
پیروزی والیبال بانوان ایران مقابل سریلانکا

آفتاب نیوز: رقابت های لیگ ملت های آسیای میانه 2024 بانوان از روز پنجشنبه 11 اوت در کاتماندو نپال آغاز شد و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت. تیم ملی والیبال بانوان ایران که با مربی جدید و ترکیبی از بازیکنان جوان در این مسابقات شرکت کرده بود، امروز (جمعه 21 مرداد) در دومین […]

آفتاب نیوز:

رقابت های لیگ ملت های آسیای میانه 2024 بانوان از روز پنجشنبه 11 اوت در کاتماندو نپال آغاز شد و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.

تیم ملی والیبال بانوان ایران که با مربی جدید و ترکیبی از بازیکنان جوان در این مسابقات شرکت کرده بود، امروز (جمعه 21 مرداد) در دومین دیدار خود مقابل سریلانکا با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید.

طبق اعلام فدراسیون والیبال، شاگردان لی دو هی در ست های سوم و چهارم با نتایج 25 بر 22 و 25 بر 13 شکست خوردند اما در ست های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 12 و 15 بر 11 پیروز شدند. آنها حریف را شکست دادند تا دو امتیاز این دیدار را کسب کنند.

دیانا رشیدی، معصومه قدمی، شقایق حسن خانی، سپیوند دست برجان، پریا حاجتمند، مبینا غفاریان و کیمیا کیانی ترکیب اصلی تیم ایران در این دیدار بودند.

مبینا کریمی، یلدا جعفری، لعیا افزونی، یاسمن کارگر، یسنا احنکوبرو، درسا فلاح و آسیه حسنی دیگر بازیکنان تیم بانوان ایران در لیگ ملت های آسیای میانه هستند.

تیم ایران در ست اول رقابت نزدیکی با حریف خود داشت اما آرام آرام بازی را در دست گرفت و در نهایت با نتیجه 25 بر 20 پیروز شد.

تیم والیبال بانوان جوان ایران در ابتدای ست دوم چهار امتیاز متوالی به دست آورد و سرمربی سریلانکایی را مجبور به استراحت فنی کرد اما عملکرد خوب تیم بانوان ادامه یافت و تیم ایران با 15 امتیاز اختلاف او را افزایش داد. حریف به هشت تیم ایران در نهایت این ست را با نتیجه 25 بر 12 به پایان رساند تا اولین امتیاز خود را در این رقابت ها کسب کند.

دو امتیاز اول ست سوم به تیم سریلانکا رسید اما بازیکنان ایران در امتیاز سوم و پنجم بازی را به تساوی کشاندند. در ادامه تیم ایران پیش افتاد و توانست در امتیاز 12 اختلاف پنج امتیازی با حریف ایجاد کند اما دو تیم در امتیاز 16 بر 18 به تساوی رسیدند. در ادامه با افزایش خطاهای فردی بازیکنان ایران، تیم سریلانکا کنترل مسابقه را در دست گرفت و با نتیجه 25 بر 22 پیروز شد.

در ست چهارم دو امتیاز ابتدایی بازی نصیب سریلانکا شد. لی دو او با نتیجه 6 بر 3 به سود سریلانکا وقت استراحت فنی گرفت تا اختلاف دو تیم بیشتر نشود. با افزایش اعتماد به نفس بازیکنان سریلانکا و اشتباهات فردی تیم ایران، حریف اختلاف امتیاز خود را افزایش داد تا در نتیجه 15 بر 5 به سود سریلانکا، سرمربی ایران خواهان استراحت شود. بار دیگر در نهایت این ست با نتیجه 25 بر 13 به سود سریلانکا به پایان رسید تا دو تیم در ست شمارش مساوی باشند و امتیاز مسابقه را کسب کنند.

تیم والیبال بانوان ایران ست پنجم را با نتیجه 15 بر 11 به سود خود به پایان رساند تا پس از مبارزه 135 دقیقه ای سه بر دو پیروز میدان شود و به اولین پیروزی خود در این رقابت ها دست یابد. عملکرد داوران در این دیدار اعتراض دو تیم به خصوص سریلانکا را برانگیخت.

افسانا شکوهی فر (مربی)، فاطمه شعبانخمسه، سرگل علیزاده و مائده حامدی (کمک مربی)، راضیه دوستی (آنالیزور) و سارا کیانی فر (فیزیوتراپیست) کادر مربیگری تیم ایران را در این مسابقات تشکیل می دهند.

تیم والیبال بانوان ایران که در اولین دیدار خود مقابل هند شکست خورد، از ساعت 15 فردا (شنبه 22 مرداد) در سومین دیدار خود به مصاف مالدیو می رود و در دیگر دیدار روز سوم به مصاف هند و نپال می رود . در برابر یکدیگر

این مسابقات به صورت دوره ای برگزار می شود و در پایان چهار تیم برتر به مرحله نیمه نهایی راه خواهند یافت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=312022

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.