افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

طرز تهیه کیک میوه ای متفاوت تابستانی

  • کد خبر : 311700
طرز تهیه کیک میوه ای متفاوت تابستانی

صبحگاه- عطیه قره داغی; ترکیب این میوه ها با کیک های تازه و خوشمزه می تواند در مهمانی ها و جشن های شما بسیار پرطرفدار باشد. کیک میوه ای مورد علاقه و خوشمزه من که امروز با شما به اشتراک می گذارم؛ علاوه بر میوه، خامه ای شیرین و لطیف نیز دارد که با مواد […]

صبحگاه- عطیه قره داغی; ترکیب این میوه ها با کیک های تازه و خوشمزه می تواند در مهمانی ها و جشن های شما بسیار پرطرفدار باشد.

کیک میوه ای مورد علاقه و خوشمزه من که امروز با شما به اشتراک می گذارم؛ علاوه بر میوه، خامه ای شیرین و لطیف نیز دارد که با مواد لازم و طرز تهیه آن بیشتر آشنا می شویم:

مواد لازم برای خامه:

شیر 2 لیوان

نصف لیوان شکر

1 عدد زرده تخم مرغ

آرد شیرینی پزی 1 قاشق غذاخوری

شکر وانیلی 1 قاشق چایخوری

نشاسته ذرت 1 قاشق غذاخوری

مواد لازم برای کیک:

طرز تهیه کیک میوه ای متفاوت تابستانی ۳

سه لیوان آرد

3 عدد تخم مرغ

دو سوم لیوان شکر

دو سوم لیوان شیر

دو سوم لیوان روغن

بکینگ پودر 3 قاشق چایخوری

شکر وانیلی 2 قاشق چایخوری

طرز تهیه کیک اسفنجی خامه ای:

ابتدا به سراغ طرز تهیه خامه کیک می رویم. بنابراین شیر، شکر، آرد، نشاسته ذرت و زرده تخم مرغ را روی حرارت گاز قرار می دهیم تا غلیظ شود و حباب هایی ظاهر شود. در این حالت آن را خاموش کرده و خامه وانیلی را اضافه می کنیم.

سپس بگذارید کرم خنک شود. اما به یاد داشته باشید که از قسمت روی بسته برای رویه کیک استفاده نکنید.

طرز تهیه مواد کیک:

طرز تهیه کیک میوه ای متفاوت تابستانی ۲

تخم مرغ و شکر و وانیل را به مدت 6 تا 7 دقیقه با همزن برقی بزنید تا غلیظ و سفید شود. سپس روغن و شیر را به مخلوط کیک اضافه می کنیم و هم می زنیم تا یکدست شود.

در مرحله بعد آرد و بکینگ پودر الک شده را به مواد کیک اضافه می کنیم و با کفگیر مخلوط می کنیم. در مرحله بعد می توانید از هر میوه تابستانی مانند توت فرنگی، شلیل، زردآلو یا زغال اخته برای تزئین کیک استفاده کنید.

مواد کیک را داخل پیرکس لیوانی که با کره چرب کرده ایم و آرد پاشی کرده ایم ریختم. سپس مواد خامه ای خنک شده را داخل قیف می ریزیم و به صورت دایره ای روی مواد کیک می ریزیم. سپس میوه مورد نظر را بین فضاهای کنار خامه و روی مواد کیک جمع می کنیم. در کیک دوم از شلیل و توت فرنگی استفاده کردم.

دمای فر باید در طول مدت پخت یک ساعته 180 درجه سانتیگراد باشد. همچنین فر شما باید از قبل گرم شده باشد. توصیه می کنم اگر به آشپزی و شیرینی پزی علاقه دارید تا قبل از پایان تابستان طعم بهشتی این کیک میوه ای خوشمزه را از دست ندهید!




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=311700

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.