افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
5

پاسخ اجتناب ناپذیر محور مقاومت به حملات تروریستی، رژیم صهیونیستی را فلج کرده است

  • کد خبر : 311544
پاسخ اجتناب ناپذیر محور مقاومت به حملات تروریستی، رژیم صهیونیستی را فلج کرده است

پس از تهدید محور مقاومت به پاسخگویی به ترورهای اخیر شهید اسماعیل هنیه و شهید فواد شکر، وضعیت جنگ روانی رژیم صهیونیستی را فراگرفته است. به گزارش ایسنا، رژیم غاصب صهیونیستی چند روزی است که در اضطراب، هرج و مرج و ترس به سر می برد و این همان چیزی است که رسانه های عبری […]

پس از تهدید محور مقاومت به پاسخگویی به ترورهای اخیر شهید اسماعیل هنیه و شهید فواد شکر، وضعیت جنگ روانی رژیم صهیونیستی را فراگرفته است.

به گزارش ایسنا، رژیم غاصب صهیونیستی چند روزی است که در اضطراب، هرج و مرج و ترس به سر می برد و این همان چیزی است که رسانه های عبری آشکارا از آن صحبت می کنند.

این ترس و نگرانی پس از ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و فؤاد شکر، فرمانده ارشد نظامی حزب الله لبنان توسط رژیم صهیونیستی رخ می دهد.

ارتش رژیم صهیونیستی از ترس و نگرانی از پاسخ اجتناب ناپذیر به این دو حمله تصمیم گرفت از خروج نیروها از پایگاه های نظامی جلوگیری کند.

بر اساس گزارش المیادین، رسانه های عبری نیز از افزایش سطح هشدار با توجه به واکنش حزب الله و ایران و فرار شهرک نشینان به پناهگاه ها صحبت می کنند.

رسانه‌های عبری می‌گویند که رهبران جبهه داخلی به تمام کارخانه‌های شمالی که حاوی مواد خطرناک هستند دستور تخلیه یا کاهش مقادیرشان را داده‌اند.

علاوه بر این، کارخانه اشتراوس در عکا که از آمونیاک استفاده می کند، فعالیت خود را متوقف کرد.

رسانه های عبری می گویند مقامات صهیونیست معتقدند حزب الله و ایران پاسخی جدی خواهند داد.

همچنین این رسانه ها وضعیت اضطراری و لغو تعطیلات را برای تمامی یگان های نظامی زمینی، دریایی، هوایی و کلیه موسسات آموزشی اعلام کردند.

همچنین دستور کاهش دامنه فعالیت کارخانجات شمال از چهار کیلومتر به 40 کیلومتر از مرزها صادر شده است.

یک منبع آگاه به روزنامه معاریو گفت که کارخانه های جدید نیز می توانند به لیست فعلی اضافه شوند.

علاوه بر این، 18 پرواز به فرودگاه بن گوریون تل آویو لغو شد. علاوه بر لوفت هانزا آلمان، خطوط هوایی سوئیس و اتریش، دلتا و یونایتد و خطوط هوایی هند نیز تمامی پروازهای خود را به تل آویو لغو کردند.

موضوع جالبی که شبکه صهیونیستی کان به آن اشاره کرد این بود که خلبان هواپیمای لوفت هانزا آلمان در اواسط پرواز از فرود در فرودگاه بن گوریون خودداری کرد زیرا خدمه این هواپیما آمادگی سفر به سرزمین های اشغالی را نداشتند. این هواپیما که از مونیخ به فرودگاه بن گوریون پرواز می کرد در قبرس به زمین نشست.

این شبکه اعلام کرد که این ایرلاین به مسافران اطلاع داده که هواپیما به دلایل فنی در قبرس به زمین می نشیند و پس از آن تصمیم گیری می شود که آیا پرواز به سمت سرزمین های اشغالی ادامه می یابد یا خیر، اما ساعاتی بعد اعلام شد که هواپیما به آلمان می رود. . برای بازگشت به.

هواپیمای خطوط هوایی اتریش نیز قبل از فرود در فرودگاه بن گوریون به وین بازگشت. خلبانان این هواپیما به مسافران اعلام کردند که به دلیل شرایط امنیتی این هواپیما به وین باز خواهد گشت.

خطوط هوایی امارات (فلای دبی) نیز دو پرواز به سرزمین های اشغالی را لغو کرد.

دلتا و یونایتد ایرلاینز نیز تا اطلاع ثانوی پروازهای خود به این فرودگاه را لغو کردند.

در لبنان سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که مقاومت به ترور فواد شکر که در تهاجم رژیم صهیونیستی به منطقه جنوبی بیروت به شهادت رسید پاسخ خواهد داد.

او گفت این پاسخ واقعی و بسیار سنجیده خواهد بود.

سید حسن نصرالله در پایان مراسم تشییع پیکر شهید فواد شکر اظهار داشت: ما در همه جبهه ها در یک جنگ نامحدود هستیم و وارد مرحله جدیدی شده ایم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=311544

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.