افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

نمایش توانمندی های شرکت های خدماتی ایرانی در چین

  • کد خبر : 311279
نمایش توانمندی های شرکت های خدماتی ایرانی در چین

مدیرکل دفتر صادرات محصولات دانش بنیان و خدمات مهندسی و فنی سازمان توسعه تجارت از برگزاری نمایشگاه بین المللی بازرگانی خدمات و صنایع خدماتی کشورمان در پکن در دهه سوم شهریورماه خبر داد. به گزارش گروه اقتصادی اسمارتک نیوز، نمایشگاه تجارت بین الملل خدمات و صنعت خدمات ایران در چهار بخش و دو مرکز همایش […]

مدیرکل دفتر صادرات محصولات دانش بنیان و خدمات مهندسی و فنی سازمان توسعه تجارت از برگزاری نمایشگاه بین المللی بازرگانی خدمات و صنایع خدماتی کشورمان در پکن در دهه سوم شهریورماه خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی اسمارتک نیوز، نمایشگاه تجارت بین الملل خدمات و صنعت خدمات ایران در چهار بخش و دو مرکز همایش ملی چین و پارک شوگانگ پکن از 31 تا 26 شهریور ماه 1403 در پکن برگزار می شود.

شرکت هایی در زمینه خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات، خدمات مالی، خدمات آموزشی، خدمات فرهنگی و ورزشی، خدمات پزشکی، زنجیره تامین و خدمات بازرگانی، مشاوره مهندسی، خدمات ساختمانی، خدمات گردشگری و سلامت گردشگری مسافرتی، خدمات زیست محیطی و سایر حوزه های مرتبط به کسب و کار در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

حضور بیش از 50 کشور در این رویداد

مدیرکل دفتر صادرات محصولات دانش بنیان و خدمات فنی و مهندسی سازمان توسعه تجارت ایران تاکید کرد: در نمایشگاه CIFTIS 2024 شرکت کنندگانی از 50 کشور از جمله آلمان، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، ایرلند، ژاپن و استرالیا. و مکزیک و شرکت ها و سازمان هایی مانند سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) و انجمن مرکز تجارت جهانی (WTCA) آخرین دستاوردهای خود را به علاقمندان ارائه می دهند.

محمدرضا کریم زاده گفت: شرکت های ایرانی در کنار 50 شرکت بزرگ از جمله برندهایی مانند فیلیپس، آمازون، جنرال الکتریک و شرکت های مطرح چینی مانند علی بابا، تنسنت و هواوی و همچنین آژانس های ترویج تجارت استانی و شهری چین، دستاوردهای خود را به نمایش خواهند گذاشت. .

وی ادامه داد: نمایشگاه بین المللی خدمات چین (CIFTIS) یکی از سه سکوی نمایشگاهی بزرگ دولت چین در راستای توسعه جهانی این کشور است.

به گفته کریم زاده، این رویداد اولین و بزرگترین نمایشگاه تجارت خدمات و صنایع خدماتی و تنها پلتفرم کسب و کار خدمات جامع در جهان شامل هر 9 شعبه خدماتی بزرگ است.

مدیرکل دفتر صادرات محصولات دانش بنیان و خدمات فنی و مهندسی سازمان توسعه تجارت با اشاره به اینکه شرکت هایی که دارای دو شرط گواهینامه هستند ممکن است در این غرفه حضور داشته باشند، گفت: این شرکت ها باید به صورت رسمی توسط سازمان توسعه تجارت معرفی شوند. دولت ها در این غرفه شرکت کنند و ظرفیت اجرای کلان پروژه ها و تعاملات B2G، G2G را داشته باشند.

لازم به ذکر است که با توجه به اهمیت ویژه این رویداد مسئولیت برگزاری آن مستقیماً بر عهده نخست وزیر چین است و بیش از 40 وزارتخانه و کمیسیون داخلی در کمیته برگزاری آن عضویت دارند و نمایشگاه افتتاح خواهد شد. توسط رئیس جمهور چین

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=311279

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.