افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
1

آیا مجید شورلت، فجیع ترین قاتل زنجیره ای زنان ایرانی را می شناسید؟ / 49 زن را به طرز فجیعی کشت + عکس و جزئیات

  • کد خبر : 311186
آیا مجید شورلت، فجیع ترین قاتل زنجیره ای زنان ایرانی را می شناسید؟  / 49 زن را به طرز فجیعی کشت + عکس و جزئیات

به گزارش رکنا، اولین بار در سال 1359 پیدا شد. جسد چند زن از اطراف تبریز با معمایی پیچیده با پلیس روبرو شدند. همین اتفاق اندکی بعد در شهرهای سراب، قزوین و تهران رخ داد و جست و جوی عاملان این امر آدم کشی شروع شد زیرا تا آن زمان فرضیه قاتل زنجیره ای برای […]

به گزارش رکنا، اولین بار در سال 1359 پیدا شد. جسد چند زن از اطراف تبریز با معمایی پیچیده با پلیس روبرو شدند. همین اتفاق اندکی بعد در شهرهای سراب، قزوین و تهران رخ داد و جست و جوی عاملان این امر آدم کشی شروع شد زیرا تا آن زمان فرضیه قاتل زنجیره ای برای همه قتل ها در نظر گرفته نمی شد.

حتی پس از پنج سال، تعداد قربانیان به حدی افزایش یافته بود که یک کارگروه ویژه برای بررسی این قتل ها تشکیل شد. روش همه قتل‌ها شبیه به هم بود: همه زنان را با طناب خفه کردند و اجساد بی‌جانشان را در اطراف استان رها کردند.

پلیس به این باور رسیده بود که یک هیولا واقعاً در حال شکار زنان و دختران در پنج استان شمالی کشور است. دیو بی رحمی که قربانیانش کودکان نیز بودند. این در حالی است که بند ویژه اداره آگاهی تهران با تمام قوا مأموریت یافتن این قاتل را پیدا کرد.

مدتی بعد پلیس که در حال تحقیق درباره قتل های دیگر بود ناگهان جسد زنی را در اطراف پانک کشف کرد. تحقیقات از خواهر مقتول نشان داد مقتول ساعت چهار بعد از ظهر از منزل خود در خیابان آذربایجان خارج شده و به طور اتفاقی مشاهده کرده که با یک دستگاه شورلت رویال سبز رنگ پلاک ارومیه به سمت خیابان می رود.

این اولین بار بود که پلیس سرنخی محکم از قاتل پیدا کرد. مسافری که مصادف با استان های محل قتل بود. او را در سراسر تهران جستجو کردند تا اینکه یک ماشین شورلت سبز رنگ با پلاک ارومیه پیدا کرد تا اینکه سرانجام مجید به همراه ماشین مرگش در میدان بهارستان دستگیر شد.

مجید در اولین سخنرانی خود به قتل 49 نفر اعتراف کرد. او همچنین اولین جنایت خود را فجیع ترین قتل خود می دانست. قتل زنی 36 ساله و دو فرزند 11 و 9 ساله اش در تبریز. اما سوال اصلی این است که انگیزه مجید محمودی از کشتن زنان چه بوده است؟

مجید می گوید: من عاشق همسرم بودم و سعی می کردم زندگی خوبی داشته باشم اما به دلیل مشکلات مالی راهی زندان شدم. اما بعد از آزادی متوجه شدم همسرم به من خیانت کرده و با مرد دیگری زندگی می کند. از همان لحظه تنفر شدیدی نسبت به زنان پیدا کردم و سعی کردم زنان متاهل را هدف قرار دهم.

مجید با شورلت خود اقدام به بردن زنان متاهل که به گفته خودش به شوهران خود وفادار نبوده اند را سوار خودروی خود کرده است. سپس آنها را خفه کرد و اجساد آنها را در خارج از شهر رها کرد. پلیس نیز روزهای زیادی را با مجید محمودی سپری کرد تا گزارش نهایی هر قتل را تهیه کند.

سرانجام در حالی که مجید در قتل 49 زن مقصر شناخته شد، در 17 خرداد 65 خبر خودکشی او رسید. با مرگ مجید، تحقیقات در مورد یکی از مهمترین پرونده های جنایی ایران احتمالاً ناقص به پایان رسیده است زیرا بسیاری تعداد قربانیان را بیشتر از اعترافات مجید می دانند.

پرونده مرگ شورولت: مجید محمودی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=311186

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.