افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

پرسپولیس خواهان میزبانی تورنمنت در مشهد است – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 311126
پرسپولیس خواهان میزبانی تورنمنت در مشهد است – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

دبیر تیم فوتبال خراسان رضوی از تمایل پرسپولیس برای میزبانی این دیدار در مشهد خبر داد. محسن حیدری در خصوص اعلام شفاهی باشگاه استقلال مبنی بر میزبانی مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا مشهد اظهار داشت: هنوز درخواست رسمی دریافت نکرده ایم. روال کار به این صورت است که با دریافت درخواست رسمی به […]

دبیر تیم فوتبال خراسان رضوی از تمایل پرسپولیس برای میزبانی این دیدار در مشهد خبر داد.

محسن حیدری در خصوص اعلام شفاهی باشگاه استقلال مبنی بر میزبانی مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا مشهد اظهار داشت: هنوز درخواست رسمی دریافت نکرده ایم. روال کار به این صورت است که با دریافت درخواست رسمی به اداره کل ورزش و جوانان مراجعه می کنیم. همچنین این اداره برای اخذ مجوزهای لازم به مراجع ذیربط مراجعه می کند.

دبیر تیم فوتبال خراسان رضوی افزود: از آنجایی که هنوز درخواست رسمی دریافت نشده است، نمی توان گفت نظر نهایی چیست و چه تصمیمی گرفته خواهد شد. در این مورد تصمیم گیرنده مجمع نمایندگان استان از جمله شورای تامین است. در هر صورت باید درخواست رسمی بیاید و ما ارائه کنیم، اما نظر من این است که اگر می خواستند قبلاً درخواست خود را کتبا ارائه می کردند.

وی تصریح کرد: حسین بادامکی قائم مقام باشگاه پرسپولیس قبل از مطرح شدن مطالبه استقلال با من صحبت کرد اما آنها هم درخواست رسمی نداشتند. حیدری گفت: الان نمی توانم بگویم چه می شود. هر چیزی می تواند رخ دهد. نه اینکه بتوانیم بگوییم رد شده است. باید درخواست رسمی برسد و ما آن را پیگیری می کنیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)