افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

وام 10 میلیونی مسافران اربعین یارانه ای

  • کد خبر : 311084
وام 10 میلیونی مسافران اربعین یارانه ای

وام اربعین یکی از تسهیلاتی است که بانک ملی به افراد ارائه می کند. وام اربعین با سود بالایی که دارد باعث تردید مردم شده است. وام اربعین چند سالی است که به مردم داده شده و یارانه زائران امام حسین (ع) در مسیر کربلا است. تمامی افرادی که قصد دریافت و ثبت نام وام […]

وام اربعین یکی از تسهیلاتی است که بانک ملی به افراد ارائه می کند. وام اربعین با سود بالایی که دارد باعث تردید مردم شده است. وام اربعین چند سالی است که به مردم داده شده و یارانه زائران امام حسین (ع) در مسیر کربلا است.

تمامی افرادی که قصد دریافت و ثبت نام وام بانک ملی ایران اربعین را دارند باید تمامی شرایط ثبت وام و دریافت مبلغ وام اربعین بانک ملی را داشته باشند برای دریافت این وام اقدام کنند. برای رفاه حال متقاضیان، لیست تمامی شرایط مورد نیاز برای درخواست خطوط وام ده میلیونی اربعین در قسمت زیر ارائه شده است.

متقاضیان وام اربعین بانک ملی باید در زمان عقد قرارداد با بانک فاقد بدهی غیرجاری یا چک بلامحل باشند. مدت بازپرداخت وام اربعین بانک ملی: متقاضیان می توانند پس از بازگشت از سفر اربعین ظرف مدت 6 ماه (از تاریخ دریافت خدمت) نسبت به پرداخت وام اقدام کنند.

زائران باید با افتتاح حساب ویژه طرح و واریز مبلغ 25 میلیون ریال با مراجعه به کلیه شعب بانک ملی ایران از تسهیلات 100 میلیون ریالی ویژه طرح برای خرید ارز اربعین و هزینه سفر استفاده کنند.

مبلغ واریز شده به حساب ویژه طرح تا زمان تسویه تسهیلات و بدهی در حساب باقی می ماند و پس از تسویه کامل تسهیلات به مشتری عودت می شود. مشتری یک سپرده دریافت می کند.

به گزارش ایمنا، شروع دقیق پیاده روی اربعین در تابستان سال 1403 چند روز مانده به اربعین است و برای جلوگیری از ازدحام بیش از حد در بین راه و بقاع متبرکه توصیه می شود چند روز پیاده روی کنید. قبل از اربعین به طور معمول افرادی که قصد زیارت حرم امام حسین (ع) و کربلا را در روز اربعین دارند، یک هفته قبل از اربعین در پیاده روی شرکت می کنند. به طور معمول زائران امام حسین (ع) می توانند روز شانزدهم ماه صفر منطبق با 31 مرداد 1403 یعنی حدود 4 روز قبل از اربعین را به عنوان تاریخ شروع پیاده روی اربعین در سال 1403 در نظر بگیرند./ایمنا

دریافت وام اربعین 1403.

سال گذشته وام اربعین به شرح زیر به زائران اربعین تعلق گرفت:

تمامی زائران اربعین به مدت 10 روز تا 4 مردادماه می توانند قبل از سفر به عراق با مراجعه به کلیه شعب بانک ملی ایران نسبت به افتتاح حساب ویژه طرح و واریز مبلغ 25 میلیون ریال (تا زمان دریافت تسهیلات) اقدام کنند. طرح تسهیلات 100 میلیون ریالی برای خرید ارز اربعین و کمک هزینه سفر.

متقاضیان تسهیلات اربعین در زمان عقد قرارداد با بانک نباید بدهی غیرجاری و چک بلامحل داشته باشند.

نرخ سود این خط بر اساس نرخ مصوب و اعلامی شورای پول و اعتبار 23 درصد است.

زائران متقاضی وام اربعین می توانند پس از بازگشت از زیارت اربعین ظرف مدت 6 ماه (از تاریخ دریافت وام) نسبت به پرداخت وام اقدام کنند./همیاب 24

نحوه ثبت نام وام اربعین بانک ملی

زائرانی که قصد سفر به اربعین را دارند و توان مالی برای شرکت در راهپیمایی اربعین را ندارند، می توانند با اطلاع از شرایط ثبت نام، مدت زمان بازپرداخت اقساط وام و نرخ سود وام اربعین نسبت به دریافت این خدمات اقدام کنند . . اما در پاسخ به این سوال که چگونه می توان برای دریافت وام اربعین از بانک ملی ثبت نام کرد، باید گفت که تمامی متقاضیان ابتدا باید نسبت به افتتاح حساب ویژه و ثبت نام در سامانه سماح به آدرس samah.haj.ir اقدام کنند.

پس از ثبت نام در سامانه سماح، افرادی که در بانک ملی حساب دارند می توانند در سامانه بام حساب ویژه افتتاح کنند و یا با مراجعه حضوری به شعب بانک ملی در ایران، حساب ویژه افتتاح کرده و از بانک ملی وام اربعین دریافت کنند. اما زائرانی که در بانک ملی ایران حساب ندارند تنها با مراجعه حضوری به بانک ملی ایران می توانند حساب ویژه ایام اربعین افتتاح کنند.

و در نهایت متقاضیان با افتتاح حساب ویژه پروژه و واریز مبلغ 2.500.000 تومان و استفاده از تسهیلات ویژه طرح به مبلغ 10 میلیون تومان برای اربعین. نرخ سود وام اربعین بانک ملی بر اساس نرخ مصوب و اعلامی شورای پول و اعتبار و مدت بازپرداخت اقساط وام اربعین بانک ملی نیز 6 ماهه است./سیستم ها

نظارت بر وام اربعین با کد ملی ۱۴۰۳

پیگیری وام اربعین با کد ملی

اخذ وام اربعین مستلزم انجام مراحل زیر است:

ثبت نام در سامانه سماح:

وارد سامانه سماح به آدرس samah.haj.ir شوید

اطلاعات شخصی و اطلاعات سفر را کامل کنید.

دریافت کد رهگیری پس از ثبت نام

با بانک عامل مشورت کنید:

مدارک لازم (کارت ملی، شناسنامه، کد رهگیری سماح) را به بانک عامل ارائه دهید.

افتتاح حساب ویژه وام اربعین

مبلغ مشخص شده را به عنوان پیش پرداخت واریز کنید

پیگیری وام:

سامانه پیگیری وام بانک اربعین را بررسی کنید.

برای بررسی وضعیت وام کد ملی و کد رهگیری را وارد کنید.

با شماره تلفن وام بانک اربعین امل/اندیسه مساهر زیر تماس بگیرید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=311084

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.