افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

پاسخ مقاومت به ترور «فواد شکر» قطعی است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 310964
پاسخ مقاومت به ترور «فواد شکر» قطعی است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم تشییع پیکر شهید «فواد شکر» آغاز شد. نصرالله گفت: ابتدا شهادت برادر اسماعیل هانیه را به برادرانم در جنبش حماس و گردان های قسام تبریک می گویم. رهبران نهضت های مقاومت و رزمندگان این جنبش ها به […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم تشییع پیکر شهید «فواد شکر» آغاز شد.

نصرالله گفت: ابتدا شهادت برادر اسماعیل هانیه را به برادرانم در جنبش حماس و گردان های قسام تبریک می گویم. رهبران نهضت های مقاومت و رزمندگان این جنبش ها به شهادت می رسند. ما خود را شریک جنبش حماس در عرصه مقاومت و شهادت می دانیم و به پیروزی قطعی دست خواهیم یافت.

فرافکنی ها و دروغ های صهیونیست ها درباره حادثه مجدال شمس

وی افزود: حمله به یک ساختمان مسکونی پر از جمعیت در محله حره حریک واقع در حومه جنوبی بیروت منجر به شهادت 7 نفر شد.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت که در این حمله فؤاد شکر و یک شهید ایرانی و ده ها مجروح دیگر از جمله زنان و کودکان به شهادت رسیدند. آنچه در حومه جنوبی بیروت اتفاق افتاد فقط یک قتل نبود بلکه یک تجاوز جنسی بود. این حمله هیچ ساختمان مسکونی یا نظامی را هدف قرار نداد. دشمن صهیونیستی چند روزی است وانمود می کند که این تجاوز یک واکنش است. ما به هیچ وجه این پیشنهاد را نمی پذیریم.

توطئه صهیونیست ها را خنثی کنید

وی در ادامه افزود: آنچه رخ داد بخشی از جنگ آمریکایی – صهیونیستی علیه منطقه ماست. رژیم صهیونیستی با متهم کردن شهید ما به قاتل فرزندان مجدال شمس بزرگترین دروغ را مطرح می کند.

وی همچنین تاکید کرد: این واکنش به اتفاقات مجدل شمس نیست. ما قبلاً مسئولیت حادثه در منطقه مجدال شمس را رد کرده‌ایم و جرأت و جرأت را داریم که اعلام کنیم آیا این حادثه به اشتباه ما رخ داده است یا خیر. بررسی های داخلی ما نشان می دهد که هیچ ارتباطی بین ما و حوادث این منطقه وجود ندارد و دشمن صهیونیستی خود را شاکی، قاضی و جلاد افکار عمومی می داند. طرح این اتهام علیه ما اقدامی ظالمانه با هدف تبرئه ارتش صهیونیستی در این زمینه تلقی می شود. هدف از مقصر دانستن مقاومت در حوادث مجدل شمس، ایجاد فتنه قبیله ای در میان دروزی ها و شیعیان ساکن در جولان اشغالی است.

سید حسن نصرالله اظهار داشت: با هوشیاری سران دروزی این فتنه در غنچه خفه شد. از شما قدردانی می کنم و به خانواده های شهدای مجدال شمس تسلیت عرض می کنم.

ما به حمایت از فلسطین و غزه ادامه می دهیم

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: حمله به حومه جنوبی بیروت واکنشی به حوادث مجدل شمس نبود، بلکه در چارچوب نبرد در جبهه شمالی صورت گرفت. ما هزینه حمایت خود از غزه و آرمان فلسطین را می پردازیم و این چیز جدیدی نیست. ما این مشکل را می پذیریم و هزینه آن را می پردازیم. ما بر اساس اصول اخلاقی و دینی و بر حق بودن این نبرد وارد این نبرد شده ایم. ما هرگز از هزینه هایی که در این نبرد پرداختیم غافلگیر نشده ایم و نخواهیم بود. ما با نبرد بزرگی روبرو هستیم که بحث جبهه های پشتیبانی از این نبرد فراتر رفته است. ما در یک نبرد عظیم در همه جبهه ها هستیم که وارد مرحله جدیدی شده است.

ایران در مقابل قتل شهید هانیه ساکت نمی نشیند

سید حسن نصرالله اظهار داشت: فکر می کنید اسماعیل هنیه را در تهران ترور می کنید و ایران ساکت می ماند؟ با ترور هانیه، ایران امنیت و حاکمیت ملی و مهمتر از همه آبروی خود را زیر سوال می‌بیند. خیلی گریه خواهید کرد چون نمی دانید از چه خطوط قرمزی عبور کرده اید. ما در تمام جبهه‌های پشتیبانی وارد مرحله جدیدی شده‌ایم و تنش شرایط به واکنش‌های دشمن بستگی دارد. دشمن باید منتظر باشد تا خشم آزادگان این ملت و خونخواهی آنان را ببیند. ترور رهبران تأثیری بر مقاومت ندارد، اما تجربه نشان داده است که مقاومت بزرگتر و قدرتمندتر می شود.

جای خالی هر فرمانده شهیدی را بلافاصله پر می کنیم.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: ترور شهید فؤاد شکر عزم ما را تقویت کرد و باعث شد بیش از هر زمان دیگری به راه راست ادامه دهیم. نزدیکترین دستیاران نتانیاهو به او گفته اند که ترورها باعث تضعیف مقاومت نمی شود. محور مقاومت که جای خالی تک تک فرماندهان شهید را بلافاصله پر می کنیم، به صهیونیست ها می گویم: کمتر بخندید و بیشتر گریه کنید لحن بیانات مقام معظم رهبری پس از ترور شدیدتر از ایشان بود اظهارات پس از حمله به کنسولگری ایران در دمشق.

وی در ادامه بیان کرد: شهید فواد شکر بر تقویت توانمندی های مقاومت نظارت داشت. او فرمانده گروهی بود که در اوایل قرن نوزدهم برای کمک به مسلمانان به بوسنی رفتند. رژیم صهیونیستی باید برای توقف حملات خود به غزه تحت فشار قرار گیرد. هیچ راه حل دیگری جز توقف تجاوز به غزه وجود ندارد. از صبح فردا فعالیت های حمایتی از جبهه نوار غزه طبق روال گذشته ادامه دارد و این موضوع هیچ ارتباطی با واکنش ما به ترور فؤاد شکر ندارد. پاسخ مقاومت به تجاوز به حومه جنوبی بیروت و قتل فواد شکر قطعی است. دشمن و حامیانش بدانند که واکنش ما قطعی است، بدون حرف و استدلال.

پاسخ ما به قتل فواد شکر محاسبه خواهد شد

وی همچنین تاکید کرد: محور مقاومت سال هاست با خشم اما با عقل و منطق می جنگد. دشمن نمی داند کدام طرف عکس العمل ما را خواهد دید. از شمال فلسطین یا جنوب؟ ما به دنبال پاسخی واقعی و کاملا حساب شده و نه نادرست هستیم. این پاسخ توسط میدان جنگ و شرایط تعیین می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=310964

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.