افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

مدافع سابق آرژانتین گزینه جدید پرسپولیس – نوتیسیاس روخاس – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 310923
مدافع سابق آرژانتین گزینه جدید پرسپولیس – نوتیسیاس روخاس – پرسپولیس نیوز

پس از ناکامی باشگاه پرسپولیس در جذب میلاد محمدی و یحیی عطی الله، این باشگاه به تعقیب جاناتان سیلوا آرژانتینی پرداخت. پس از جدایی عبدالکریم حسن، باشگاه پرسپولیس با توجه به درآمد خوب حاصل از فروش مرد سال آسیا در سال 2018، گزینه هایی را برای دفاع چپ خود انتخاب کرده است. ابتدا نام یحیی […]

پس از ناکامی باشگاه پرسپولیس در جذب میلاد محمدی و یحیی عطی الله، این باشگاه به تعقیب جاناتان سیلوا آرژانتینی پرداخت.

پس از جدایی عبدالکریم حسن، باشگاه پرسپولیس با توجه به درآمد خوب حاصل از فروش مرد سال آسیا در سال 2018، گزینه هایی را برای دفاع چپ خود انتخاب کرده است.

ابتدا نام یحیی عطیه مدافع تیم ملی مراکش به میان آمد اما پس از چندین دور مذاکره، انتقال این بازیکن سرشناس به قرمزها رد شد. بعد از این گزینه باشگاه پرسپولیس به سراغ میلاد محمدی مدافع ملی پوش رفت که او هم به دلیل بالا بودن میزان رضایت نامه مردود شد.

جاناتان سیلوا، مدافع چپ 30 ساله آرژانتینی که تجربه زیادی در فوتبال اسپانیا دارد و سابقه بازی در بوکاجونیورز، اسپورتینگ لیسبون، آ اس رم، لگانس، گرانادا، ختافه را دارد، گزینه جدی و اولویت اصلی پرسپولیس است. باشگاه.

من باید بگویم؛ سیلوا همچنین سابقه بازی در رده های ملی آرژانتین و 2 بازی ملی برای آلبی سلسته را در رزومه خود دارد.

قیمت جاناتان سیلوا توسط سایت معروف Transfermarket که در زمینه نقل و انتقالات فوتبال جهان فعالیت می کند 700 هزار یورو در نظر گرفته و ارزش گذاری شده است.

باید منتظر ماند و دید که آیا انتقال این بازیکن به پرسپولیس نهایی می شود یا قرمزها در این موضوع ناکام خواهند ماند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)