افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

پیام سردار رادان درباره اجرای طرح جدید حجاب

  • کد خبر : 31082
پیام سردار رادان درباره اجرای طرح جدید حجاب

سردار احمدرضا رادان با صدور پیامی از پلیس در اجرای طرح های تامین اجتماعی بویژه عفاف و حجاب تشکر کرد که متن این پیام که توسط پایگاه اطلاع رسانی فرجا منتشر شده به شرح زیر است. «نام خداوند بخشنده فرماندهان و زیردستان عزیز خدای بزرگ را شاکرم که توفیق انجام وظیفه در مسیر نظم، امنیت، […]

سردار احمدرضا رادان با صدور پیامی از پلیس در اجرای طرح های تامین اجتماعی بویژه عفاف و حجاب تشکر کرد که متن این پیام که توسط پایگاه اطلاع رسانی فرجا منتشر شده به شرح زیر است.

«نام خداوند بخشنده

فرماندهان و زیردستان عزیز

خدای بزرگ را شاکرم که توفیق انجام وظیفه در مسیر نظم، امنیت، آسایش و آرامش جامعه را در این مقطع خاص و مهم از تاریخ کشور و انقلابمان به ما عطا فرموده است. هر ناظر بی طرفی می داند که آنچه امروز شما عزیزان در سراسر کشور و این سرزمین پهناور انجام می دهید، قطعاً از نوع «جهاد فی سبیل الله» است و بدون شک اجر و ثواب معنوی فراوانی را به همراه خواهد داشت. هر کدام از شما.

همکاران عزیز

در این چند ماه اخیر شاهد بودم که تک تک شما مثل همیشه از تلاش و کوشش خود برای انجام مأموریت ها و طرح های ریز و درشت پلیس دست برنداشته اید. طرح هایی را برای مقابله با پدیده سرقت و سایر اقدامات برای مقابله با جرائم و انحرافات اجتماعی با اقتدار، آمادگی و کارشناسی انجام می دهند که در عین حال رضایت و آرامش مردم عزیزمان را به ارمغان می آورد و چهره جامعه را آزاد می کند. هر نوع انحراف و انحراف. . اینک با تعهد و مسئولیت، با هوشمندی و هوشیاری، طرح حجاب و عفاف را به گونه ای تنظیم می کنید که پیامد آن، رشد اخلاق و فضیلت در جامعه و کسب اقتدار و اعتبار بیشتر برای فرجا باشد.

ماموریت های محوله را باید با اقتدار توام با مهربانی با حفظ کرامت انسانی و تامین آرامش و امنیت در ابعاد مختلف برای شهروندان عزیز ادامه دهید. لذا بر خود وظیفه می دانم صمیمانه از تک تک شما عزیزان قدردانی و توفیق و بهروزی جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان

سردار سعید منتظرالمهدی، سخنگوی فراجا پیش از این از استقرار خودروهای پلیس و گشت های پیاده در سراسر کشور با هدف انجام ماموریت ها و برخورد با اصرار بر هنجارشکنی اجتماعی خبر داده بود و گفت: پلیس پیگیر است. مطالبات مردم و درخواست گروه ها و نهادهای مختلف اجتماعی و تاکید ریاست جمهوری و قوه قضائیه در چارچوب قانون در راستای گسترش امنیت عمومی و تحکیم بنیان خانواده، اعتلای و تشکر از دختران. و بانوان کشور عزیزمان ایران که با رعایت هنجارهای اجتماعی و پوشش متعارف از آرامش برخوردارند.از امروز با استقرار گشت های خودرویی و پیاده در سراسر کشور ضمن انجام ماموریت های متعدد گشت پلیس به جامعه کمک روانی می کنند. ، ناگزیر با کسانی که متاسفانه بدون توجه به تبعات و تبعات خارج از هنجار لباس پوشیدن، همچنان بر هنجارشکنی اصرار دارند، ضمن هشدار و تدزکر در صورت عدم تمکین به پلیس، آنها را به دستگاه قضایی تحویل خواهند داد. سفارشات

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=31082

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.