افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

انتقاد از خاموشی 2 روزه صنایع گلستان

  • کد خبر : 310735
انتقاد از خاموشی 2 روزه صنایع گلستان

آفتاب نیوز: امیر یوسفی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه تولید در وضعیت خوبی نیست، اظهار داشت: با وجود شعار سال افزایش تولید با مشارکت مردم، در شرایط فعلی تولید و تولیدکنندگان در وضعیت خوبی نیستند. وضعیت. متأسفانه وقتی در جایی با مشکل مواجه می شویم و کار به بن بست می […]

آفتاب نیوز:

امیر یوسفی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه تولید در وضعیت خوبی نیست، اظهار داشت: با وجود شعار سال افزایش تولید با مشارکت مردم، در شرایط فعلی تولید و تولیدکنندگان در وضعیت خوبی نیستند. وضعیت. متأسفانه وقتی در جایی با مشکل مواجه می شویم و کار به بن بست می رسد، فشار به سمت تولید می رود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان با اشاره به مشکلات ناشی از قطعی برق در فرآیند تولید، گفت: در خصوص عدم تعادل برق، گاز، منابع پولی و بانکی و… همواره وجود دارد. بخش تولیدی که آسیب می بیند.

وی افزود: در استانی که 10 درصد برق آن در صنعت مصرف می‌شود، چرا باید مانند سایر استان‌هایی که گاهی 50 درصد مصرف آن در صنعت است، روندی را طی کند؟ در حال حاضر دو روز قطعی برق در واحدهای تولیدی استان در روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته اعمال می‌شود و حدود 33 درصد تولید در شش روز کاری از بین می‌رود.

یوسفی با تاکید بر اینکه اقتصاد این استان بر پایه کشاورزی است، گفت: در این شرایط قطعا جهشی در تولید رخ نخواهد داد.

وی با اشاره به افزایش صادرات استان در سال گذشته گفت: میزان صادرات گمرک استان در سال گذشته نسبت به سال 1401 48 درصد افزایش یافته و عمده محصولات صادراتی شامل لوله آهنی، پلی استایرن، پنیر، کشمش، خرما و. .. بوده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان یکی از برنامه های این اتاق را بسترسازی برای حضور تولیدکنندگان در نمایشگاه های خارجی عنوان کرد و گفت: در ماه های آینده دو نمایشگاه در عشق آباد ترکمنستان خواهیم داشت. و آلماتی قزاقستان و تلاش خواهیم کرد با تمام توان از تولیدکنندگان استان حمایت کنیم. در این نمایشگاه ها شرکت کنید.

وی گفت: ترکمنستان و قزاقستان به عنوان کشورهای همسایه و با دسترسی آسان به بازارهای این کشورها همواره شرکای اصلی تجار گلستانی هستند و صادرات به این کشورها در سال های اخیر افزایش یافته است.

یوسفی اضافه کرد: یکی از امتیازاتی که نسبت به قزاقستان داریم اتاق مشترکی است که با قزاقستان داریم، همچنین پروازهای هفتگی گرگان به اکتائو انجام می شود و باید از این قابلیت ها استفاده کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=310735

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.