افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

آمریکا برای حمله ایران به اسرائیل آماده می شود

  • کد خبر : 310661
آمریکا برای حمله ایران به اسرائیل آماده می شود

آفتاب نیوز: خبرنگار الجزیره در واشنگتن همچنین اظهار داشت که مقامات دولت آمریکا در چند جبهه نگران هستند. نخست، این پرسش مطرح است که کشتار در بیروت و تهران چه معنایی برای خاورمیانه دارد. برخی گمانه زنی ها حاکی از آن است که وضعیت حاصل می تواند منجر به جنگ گسترده تری در منطقه شود. […]

آفتاب نیوز:

خبرنگار الجزیره در واشنگتن همچنین اظهار داشت که مقامات دولت آمریکا در چند جبهه نگران هستند. نخست، این پرسش مطرح است که کشتار در بیروت و تهران چه معنایی برای خاورمیانه دارد. برخی گمانه زنی ها حاکی از آن است که وضعیت حاصل می تواند منجر به جنگ گسترده تری در منطقه شود.

همچنین نگرانی هایی وجود دارد که ترور اسماعیل هنیه چه معنایی برای منافع آمریکا دارد. به خصوص که اکنون به صراحت از رئیس مجلس ایران شنیده ایم که آمریکا مسئول این ترور است. بدیهی است که ایالات متحده حامی اصلی اسرائیل و تامین کننده اصلی تسلیحات است.

آیا اقدام تلافی جویانه ای علیه آمریکا و به چه شکل انجام خواهد شد؟ آیا این می تواند نوعی اقدام در قاره ایالات متحده باشد یا، همانطور که بسیاری گمان می کنند، یک هدف آسان مانند یک سفارت، یا منافع سیاسی و تجاری ایالات متحده در خارج از کشور، یا حتی اهداف نظامی؟ تعداد زیادی از پرسنل نظامی در سراسر خاورمیانه پراکنده شده اند و به خوبی می توانند یک هدف باشند.

نکته دیگری که باید در نظر داشت این است که ما درست در میانه چرخه مبارزات انتخاباتی ایالات متحده هستیم. کمتر از 100 روز تا انتخابات ریاست جمهوری فاصله داریم. دونالد ترامپ زمانی که رئیس جمهور بود در قبال ایران بسیار سختگیر بود. او اخیراً گفته است که او تنها کسی است که می تواند جنگ جهانی سوم را متوقف کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=310661

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.