افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

مدرسه یزدی: هانیه قهرمان از شهادت در راه اسلام و آزادی شهر مقدس هراسی نداشت.

  • کد خبر : 310625
مدرسه یزدی: هانیه قهرمان از شهادت در راه اسلام و آزادی شهر مقدس هراسی نداشت.

عضو حقوقی شورای نگهبان در پیامی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت. به گزارش ایسنا، آیت الله سید محمدرضا مدرسه ای یزدی، عضو شورای فقهی شورای نگهبان در این پیام با تسلیت شهادت مجاهد بزرگوار اسماعیل هنیه گفت: دستان به خون آغشته دشمنان اسلام و دشمنان است. بشریت جنایت دیگری بر […]

عضو حقوقی شورای نگهبان در پیامی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، آیت الله سید محمدرضا مدرسه ای یزدی، عضو شورای فقهی شورای نگهبان در این پیام با تسلیت شهادت مجاهد بزرگوار اسماعیل هنیه گفت: دستان به خون آغشته دشمنان اسلام و دشمنان است. بشریت جنایت دیگری بر جنایات بی شمار خود افزودند و با گستاخی و وحشیانه، حزبی عزیز و مبارزه ای عظیم را در نیمه های شب ناجوانمردانه و وحشیانه به شهادت رساندند.

هانیه قهرمان از شهادت در راه اسلام و آزادی قدس هراسی نداشت. او هر روز صبح و بعدازظهر جنایات صهیونیست ها را رصد می کرد. او می دید که چگونه هزاران و هزاران نفر از جمله فرزندان و بستگانش بی رحمانه توسط خون آشام های صهیونیست سلاخی می شوند و می دانست که او نیز مانند سپهبد سلیمانی و دیگر شهدای بزرگوار یکی از اهداف اصلی این اشرار است. وی ادامه داد: حداقل در عین حال شجاعانه راه خود را دنبال کرد، راه آزادی قدس شریف و ملت فلسطین در دست بربرهای صهیونیست است.

صهیونیست ها و حامیان غربی آنها به ویژه آمریکای بی آبرو باید بدانند که با این کشتارها، ملت فلسطین و جبهه مقاومت و ملت های آزاده جهان از حرکت باز نمی ایستند و عزم مقاومت آنها بیشتر می شود. زیرا مطمئن تر خواهند بود که چاره ای جز مقاومت نخواهند داشت.

همچنین جنایت صهیونیست ها در بیروت و حمله موشکی به مقر عزیزان حزب الله و شهادت فواد شکر و حمله به مقر مجاهدین فداکار عراقی این پیام را به جهان اسلام می رساند. که صهیونیسم و ​​حامیانش چاره ای جز مقاومت در برابر ملت ها باقی نگذاشته اند و ملت ها باید با شجاعت و درایت و فداکاری و شهادت طلبی در مقابل این متجاوزان ظالم ایستادگی کنند و تا نابودی کامل رژیم باطل متوقف نشوند. خدایا آن روز دیر نباشد. صبح نزدیک نیست! مسئولین امور امنیتی نیز باید وظایف خود را با دقت و استواری مطابق با فناوری های روز و با طرح ها و روش های کارآمدتر انجام دهند.

این مصائب بزرگ را به محضر حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و مقام عالی رهبری مدظله العالی و مردم رنج دیده غزه و لبنان و کل امت اسلامی تسلیت عرض کرده ام. به همه شهدای راه حق، بویژه شهدای اخیر و شهید مهمان، قهرمان اسماعیل هنیه و همرزمش، رحمت و رحمت بی‌پایان خود را علو درجات و برای بازماندگانشان اجر جزیل و صبر جزیل عنایت فرماید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=310625

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.