افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

ترفندهای عملی برای تمیز کردن لاک ناخن / حرفه ای تر از هر ناخن کاری که می شناسید باشید

  • کد خبر : 310434
ترفندهای عملی برای تمیز کردن لاک ناخن / حرفه ای تر از هر ناخن کاری که می شناسید باشید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- خوشبختانه امروزه دستیابی به زیبایی بسیار آسان تر از گذشته است، یعنی دیگر لازم نیست خود را بسوزانید و با مشکلی در صورت خود آرایش کنید، بلکه می توانید برای رفع آن اقداماتی انجام دهید و حتی موارد متفاوتی نیز وجود دارد. آنهایی که راه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- خوشبختانه امروزه دستیابی به زیبایی بسیار آسان تر از گذشته است، یعنی دیگر لازم نیست خود را بسوزانید و با مشکلی در صورت خود آرایش کنید، بلکه می توانید برای رفع آن اقداماتی انجام دهید و حتی موارد متفاوتی نیز وجود دارد. آنهایی که راه هایی برای این منظور، به عنوان مثال، اگر می خواهید لب های برجسته ای داشته باشید، می توانید با تزریق ژل یا برجسته کردن لب ها با آرایش به آنها برسید. درست است که همیشه باید شکل های کم خطرتر را انتخاب کنید، اگرچه مانند لباس های سیندرلا این کار را انجام می دهند. فقط برای مدتی شما را زیباتر از آنچه هستید نشان می دهد، اما اگر به دنبال راه های دائمی تری برای تغییر چهره خود هستید، مانند تزریق ژل و بوتاکس و همچنین عمل های زیبایی، مطمئن شوید که بهترین دکتر را پیدا کرده اید. و انجامش بده زیر نظر یک متخصص برای جلوگیری از خطرات احتمالی.

پس سبکی و وزن این داستان به شما بستگی دارد. اما جدای از چهره، مواقعی وجود دارد که یک سری کارهای زیبایی باعث می شود که ما را زیباتر از آنچه که هستیم نشان دهیم. به عنوان مثال رنگ مو یکی از مواردی است که می تواند روی استایل و چهره ما تاثیر بگذارد پس بهتر است آن را انتخاب کنیم. از رنگ موی ترند 2024 یا عامل دیگری که می تواند زیبایی شما را افزایش دهد لاک ناخن است که برای خانم ها در هر سنی مناسب است، یعنی برای دختر هشت ساله یا خانم هشتاد ساله ممنوع است. . البته چیزی به نام لاک دائمی وجود ندارد، در این میان بسیاری از افراد لاک ژلی را انتخاب می کنند که ماندگاری بیشتری دارد، در حالی که لاک ناخن خانگی طرفداران خود را دارد زیرا می توانید به سرعت رنگ آن را با توجه به آرایش و استایل خود تغییر دهید. اکنون یک سری ترفند برای تمیز کردن لاک به شما آموزش می دهیم که برای شما مفید خواهد بود پس با ما همراه باشید.

ابتدا باید ناخن های خود را سوهان بکشید و صاف نگه دارید.

برای آماده سازی ناخن ها برای لاک حرفه ای باید ناخن های تمیزی داشته باشید و برای این کار باید سوهان بزنید پس برای این کار ابتدا اگر لاک دارید آن ها را پاک کنید سپس با توجه به فرم ناخن هایتان. ، آنها را به شکل های نیمه ماه، گرد یا مربع های صاف سوهان کنید. البته ابتدا باید ناخن را به اندازه دلخواه با ناخن گیر کوتاه کنید سپس به آن فرم دهید.

ترفند مبتکرانه لاک زدن

انباشته شدن پوست اضافی روی ناخن.

شما به راحتی می توانید یک مانیکور کامل در خانه انجام دهید تا لاک ناخن را به روشی حرفه ای تر بزنید. برای این کار ابتدا باید دستان خود را در یک کاسه آب گرم قرار دهید و سپس مقداری ضدعفونی کننده دست به آب اضافه کنید. پس از چند دقیقه دستان خود را بردارید و قسمتی از پوست را که روی ناخن رشد می کند به عقب فشار دهید تا فرم ناخن شما بیضی تر شود و فضای بیشتری برای لاک زدن وجود داشته باشد که باعث می شود ناخن زیباتر و بلندتر به نظر برسد. حالا بعد از آن، با استفاده از ابزار مخصوص پوست، ناخن اضافی را در اطراف ناخن قرار دهید تا زیباتر و یکدست تر به نظر برسد.

ترفند مبتکرانه لاک زدن

برای جلوگیری از اثر لاک، وازلین را در اطراف ناخن بمالید.

بسیاری از خانم ها هنگام لاک زدن با این مشکل مواجه می شوند که لاک در کناره های ناخن و روی پوست باقی می ماند. لبه های اطراف ناخن را لاک نزنید که هاله ای محافظ ایجاد می کند و از پوست جلوگیری می کند. در پایان وقتی لاک زدن را تمام کردید می توانید با گوش پاک کن این ماده را از اطراف ناخن پاک کنید.

ترفند مبتکرانه لاک زدن

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=310434

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.