افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

قتل بر سر کرایه تاکسی

  • کد خبر : 310414
قتل بر سر کرایه تاکسی

به گزارش خبرآنلاین، فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری قاتل و سرنشین یک نفر در یک عملیات هوشمندانه پلیسی خبر داد. ایلنا در گزارشی نوشت: سردار علی اکبر جاویدان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پس از دریافت خبری مبنی بر وجود جسد ناشناس […]

به گزارش خبرآنلاین، فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری قاتل و سرنشین یک نفر در یک عملیات هوشمندانه پلیسی خبر داد.

ایلنا در گزارشی نوشت: سردار علی اکبر جاویدان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پس از دریافت خبری مبنی بر وجود جسد ناشناس در یکی از مناطق حاشیه شهر بندرعباس بلافاصله تحقیقاتی را برای بررسی موضوع تشکیل داد. تیمی به همراه بازپرس ویژه قتل به محل حادثه در حوالی روستای آبشورک اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل با جسد فردی ناشناس مواجه شدند که با شی تیز به سر و گردن وی اصابت کرده بود و او را ندیدند و هویت مقتول را نشناختند ساخته شده است. و احراز هویت قاتل و مقتول به ویژه در دستور کار قرار گرفت.

این افسر پلیس تصریح کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد مقتول به عنوان یک مسافرکش فعالیت می کند که با تلاش های انجام شده در ساعات اولیه بامداد همان روز خودروی مقتول در حالی که غرق در خون بود کشف شد. در مجاورت روستای مجاور و با استفاده از روش‌های پلیسی و سیستم‌هایی که در اختیار داشتند در نهایت متوجه شدند مقتول در بهشت ​​زهرا بندرعباس در روز حادثه به قاتل سواری داده و قاتل با وی برخورد لفظی کرده است. آنها در مقصد به دلیل عدم عبور و مرور با هم درگیر شدند و در نهایت قاتل با هویت معلومش شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی محل اختفای متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه چاقوی سر و گردن متوفی دستگیر و به پلیس آگاهی تحویل داده شد. او اعتراف کرد. دلیل عدم پرداخت اجاره بها

سردار جاویدان تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

47236

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=310414

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.