افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
1

مدیر عامل ارزهای دیجیتال: چرخه صعودی بیت کوین ادامه دارد

  • کد خبر : 310164
مدیر عامل ارزهای دیجیتال: چرخه صعودی بیت کوین ادامه دارد

کی یانگ جو، مدیر عامل پلتفرم CryptoQuant، زمان رسیدن قیمت بیت کوین به اوج خود را پیش بینی کرد و معتقد است که چرخه صعودی بیت کوین فعلا متوقف نخواهد شد. مقایسه قیمت صرافی های ایران بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید! مقایسه تبادل به گزارش بلاک چین میهن، […]

کی یانگ جو، مدیر عامل پلتفرم CryptoQuant، زمان رسیدن قیمت بیت کوین به اوج خود را پیش بینی کرد و معتقد است که چرخه صعودی بیت کوین فعلا متوقف نخواهد شد.

مقایسه قیمت صرافی های ایران

بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید!

مقایسه تبادل

به گزارش بلاک چین میهن، کی یونگ جو به دنبال کنندگان خود در پلتفرم X اعلام کرد که با توجه به قیمت واقعی بیت کوین در آدرس های انباشت، بازار صعودی بیت کوین می تواند تا یک سال دیگر ادامه دارد.

مدیر عامل CryptoQuant نسبت به ادامه چرخه صعودی بیت کوین خوشبین است

کی یونگ جو می گوید:

چرخه صعودی بیت کوین به احتمال زیاد اواسط سال 2025 ادامه دارد. نهنگ های پیر می توانند سود خوبی از بازارهای گاو نر ببرند. فروش آنها سرمایه جدیدی را به آدرس های تجمیع کننده تزریق می کند و قیمت های واقعی را افزایش می دهد. چرخه های گذشته دوره تحقق سود حدود 18 ماه داشتند. چرخه جدید، از چهار ماه پیش آغاز شده.

قیمت واقعی بیت کوین در آدرس های پشته - منبع: حساب KI Young Ju در پلتفرم Xقیمت واقعی بیت کوین در آدرس های پشته - منبع: حساب KI Young Ju در پلتفرم X
قیمت واقعی بیت کوین در آدرس های پشته – منبع: حساب KI Young Ju در پلتفرم X

قیمت تحقق یافته میانگین قیمت بیت کوین های در گردش را بر اساس آخرین قیمتی که آنها معامله شده اند محاسبه می کند. همچنین، آدرس‌های پشته کیف پول‌هایی هستند که بیت کوین دریافت کرده‌اند اما هرگز موجودی خود را پس نگرفته‌اند.

کی یونگ جو می گوید که بر اساس رکورد، تقریباً مطمئن است که چرخه صعودی بازار هنوز متوقف نشده است:

من می دانم که این نوع پیش بینی ها تخمینی هستند، اما به نظر می رسد که ما هنوز در مراحل اولیه یک بازار صعودی هستیم. من این پیش بینی را فقط برای ثبت نوشتم تا بعداً بتوانم درباره آن لاف بزنم.

جو همچنین می گوید که توزیع گسترده بیت کوین توسط صرافی منحل شده Mt. Gox به طلبکاران آن، بر قیمت بیت کوین تأثیری نخواهد داشت.

او می گوید:

بر اساس داده های طلبکاران کوه Gox، هیچ تفاوت قیمت یا افزایش حجم در بورس Kraken وجود ندارد. جریان ورودی و خروجی طبیعی است. افت قیمت اخیر هیچ ربطی به حل و فصل کوه Gox ندارد. ارائه بیت کوین توسط Gox در صرافی Kraken را باید بخشی از عرضه خرده فروشی موجود در نظر گرفت. قیمت بیت کوین اکنون در واقع بالاتر از زمانی است که کوه Gox است.

قیمت ممتاز ساعتی در Kraken Exchange - منبع: حساب Ku Young Ju در پلتفرم Xقیمت ممتاز ساعتی در Kraken Exchange - منبع: حساب Ku Young Ju در پلتفرم X
قیمت ممتاز ساعتی بیت کوین در صرافی Kraken – منبع: حساب Ku Young Ju در پلتفرم X

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با 0.65 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته با 66291 دلار معامله می شود.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-07-31 16:44:51

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=310164

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.