افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

سارق گردنبند تهران دستگیر شد/ بازسازی صحنه در هفت تیر انجام شد.

  • کد خبر : 310048
سارق گردنبند تهران دستگیر شد/ بازسازی صحنه در هفت تیر انجام شد.

به گزارش خبرنگار جنایی از رکنا، پس از افزایش شکایت شهروندان از این اتفاق سرقت های سریالی در سطح شهر به ویژه در محدوده میدان هفت تیر، پلیس آگاهی تهران بزرگ با انجام عملیات های گسترده و پیچیده موفق شد سارق حرفه ای این منطقه را شناسایی و دستگیر کند. این سارق که سابقه طولانی […]

به گزارش خبرنگار جنایی از رکنا، پس از افزایش شکایت شهروندان از این اتفاق سرقت های سریالی در سطح شهر به ویژه در محدوده میدان هفت تیر، پلیس آگاهی تهران بزرگ با انجام عملیات های گسترده و پیچیده موفق شد سارق حرفه ای این منطقه را شناسایی و دستگیر کند.

این سارق که سابقه طولانی در زمینه سرقت های خرد دارد از روش های ماهرانه و اغلب با موتور سیکلت استفاده می کند. سرقت گردنبند او زنان را جوان کرد. یکی از این سرقت ها در میدان هفت تیر رخ داد که زن جوانی پس از خروج از مغازه مورد حمله این سارق موتورسیکلت قرار گرفت و گردنبندش به سرقت رفت.

با توجه به اهمیت موضوع و حساسیت افکار عمومی، تیم های ویژه پلیس آگاهی با استفاده از دوربین مدار بسته تلویزیونی، تحقیقات میدانی و اظهارات شاهدان عینی موفق به شناسایی و دستگیری این سارق شدند.

بازسازی صحنه جرم در میدان هفت تیر

امروز برای روشن شدن ابعاد مختلف این پرونده، سارق و شاکی به محل جنایت در میدان هفت تیر منتقل شدند و با نشان دادن جهت حرکت خود، صحنه سرقت را بازسازی کردند، شاکی نیز اظهارات خود را بیان کرد. با اشاره به نقاطی که دزد به او نزدیک شد.

سرهنگ حسنی رئیس اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران در حاشیه بازسازی محل گفت: با دستگیری این سارق و بازسازی صحنه جرم گام مهمی برای افزایش امنیت شهروندان برداشته شده است. پلیس با سارقان و افرادی که امنیت شهروندان را به خطر می اندازند قاطعانه برخورد خواهد کرد و اجازه نخواهد داد آرامش شهروندان برهم بخورد.

و افزود: خوشبختانه با دستگیری این سارق رضایت شهروندان حاصل شده و احساس امنیت در جامعه افزایش یافته است. علاوه بر این، این دستگیری می تواند به سارقان دیگر هشدار دهد که پلیس با تمام توان با آنها مقابله خواهد کرد.

رضایت شهروندان از کار پلیس

در پی دستگیری این سارق و بازسازی صحنه جرم، بسیاری از شهروندان با ابراز خرسندی از تلاش پلیس برای برقراری امنیت و دستگیری سارقان، به رسیدگی و بازسازی صحنه جنایت پرداختند، بسیار خوشحالیم. امیدواریم با دستگیری سارقان دیگر شاهد افزایش امنیت در شهر باشیم.

در پایان این برنامه، پلیس به مردم توصیه اکید کرد که از اموال خود در برابر سارقان خشن و زورگیران در سطح شهر محافظت کنند و گفت: از مردم می خواهیم از حمل مقادیر زیادی طلا و جواهرات در اماکن عمومی خودداری کرده و مراقب اطرافیان خود باشند. راه رفتن. در خیابان توجه کنید و از افرادی که رفتار مشکوک دارند دوری کنید.

به گفته شاکی، وقوع این گونه سرقت ها تنها به خسارات مالی محدود نمی شود، بلکه این جرایم تأثیر بسزایی در امنیت روحی و روانی شهروندان به ویژه زنان دارد. احساس ناامنی و ترس از تکرار حوادثی از این دست می تواند بر کیفیت زندگی افراد تاثیر منفی بگذارد.

بنابراین مبارزه قاطع با سارقان و ایجاد احساس امنیت پایدار در جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=310048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.