افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
1

آفریقای جنوبی: دستگیری پوتین اعلان جنگ علیه روسیه است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 31002
آفریقای جنوبی: دستگیری پوتین اعلان جنگ علیه روسیه است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سریال رامافوزارئیس جمهور آفریقای جنوبی امروز در سخنانی اعلام کرد که بازداشت «پوتین» (رئیس جمهور روسیه) در این دیدار صورت گرفته است.ترمزاین به معنای “اعلان جنگ” علیه مسکو است. به گزارش این خبرگزاری، نشست ماه آیندهترمز» در ژوهانسبورگ برگزار می شود. اما دادگاه کیفری بین بین […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سریال رامافوزارئیس جمهور آفریقای جنوبی امروز در سخنانی اعلام کرد که بازداشت «پوتین» (رئیس جمهور روسیه) در این دیدار صورت گرفته است.ترمزاین به معنای “اعلان جنگ” علیه مسکو است.

به گزارش این خبرگزاری، نشست ماه آیندهترمز» در ژوهانسبورگ برگزار می شود. اما دادگاه کیفری بین بین المللی (ICC) به بهانه عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین حکم بازداشت وی را صادر کرده است. از سوی دیگر از آفریقای جنوبی به عنوان یکی از اعضای دادگاه کیفری بین المللی بین المللی قرار است وی در سفر پوتین به این کشور این دستور را اجرا کند.

رئیس جمهور آفریقای جنوبی نیز در این امر حضور دارد بار وی اعلام کرد که این درخواست “غیر مسئولانه” است و منافع ملی کشورش را به خطر می اندازد می توانپرت كردن

دادگاه جنایی بین المللی در 26 مارس سال گذشته، او حکم بازداشت ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را به اتهامات واهی جنایات جنگی در اوکراین صادر کرد. مسکو همواره اتهامات علیه نیروهای روسی مبنی بر ارتکاب جنایت در طول جنگ یک ساله با اوکراین را رد کرده است.

این دادگاه بین بین المللی با ادعای اینکه پوتین مظنون به اخراج غیرقانونی کودکان و انتقال غیرقانونی ساکنان اوکراین به فدراسیون روسیه است، حکم بازداشت رئیس جمهور روسیه را صادر کرد.

دادگاه کیفری بین المللی، اولین دادگاه دائمی بین بین المللی برای رسیدگی به جنایات نسل کشی، جنایات علیه بشریت، جنایات جنگی و جنایات تجاوز، مقر آن در لاهه در هلند واقع شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=31002

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.