افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
5

رنگ فرش آشپزخانه سفید با کابینت های سفید است.

  • کد خبر : 309581
رنگ فرش آشپزخانه سفید با کابینت های سفید است.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- یک سری وسایل در خانه وجود دارند که بسیار مورد توجه قرار می گیرند، پس باید در انتخاب و طراحی آنها نهایت دقت و وسواس را به خرج دهیم تا بهترین انتخاب را داشته باشیم که همان وسایلی هستند که سایز بزرگ دارند. در این […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- یک سری وسایل در خانه وجود دارند که بسیار مورد توجه قرار می گیرند، پس باید در انتخاب و طراحی آنها نهایت دقت و وسواس را به خرج دهیم تا بهترین انتخاب را داشته باشیم که همان وسایلی هستند که سایز بزرگ دارند. در این دسته قرار می گیرند، به عنوان مثال هنگام خرید مبلمان باید به دنبال مبلمان مدرن، امروزی و مدرن باشید و همچنین باید به تناسب یا عدم تناسب آن با دکوراسیون خود توجه کنید، زیرا اگر دکوراسیون با مبلمان همخوانی ندارد، باید انتظار دارید که در فضا شلوغی زیادی وجود داشته باشد زیرا گفتیم این عنصر بزرگ است و خواه ناخواه نمی توانید آن را نادیده بگیرید.

یکی دیگر از مواردی که در مقاله امروز می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم، فرشی است که تمام کف را پوشانده است، البته سایزهای بزرگ و کوچک دارد، مثلاً کوچکترین آن جلوی سینک است و بزرگ ترین آن می تواند باشد. برای پذیرایی، اما آنچه هست، تمی است که توجه زیادی را به خود جلب می کند و حتی در این میان می تواند به عنوان یک نقطه کانونی در دکوراسیون به حساب آید، به همین دلیل باید این تم را در نظر بگیرید و آن را به درستی دریافت کنید. انتخابی که با فضا و عناصر موجود ترکیب می شود. به همین دلیل است که خیلی ها دوست دارند بدانند فرش آشپزخانه با کابینت های سفید چه رنگی باید داشته باشد.

فرش خاکستری یک گزینه مدرن است.

ترکیب رنگ کابینت سفید با فرش طوسی می تواند زیبایی ای به فضای آشپزخانه بدهد که کمتر کسی تصورش را می کند، البته برای ترکیب این دو رنگ در کابینت و فرش باید به نکات زیر توجه کنید:

ترکیب رنگ خاکستری با کابینت های سفید می تواند تعادل و هماهنگی زیبایی ایجاد کند، به شرطی که مطمئن شوید تمام رنگ های طراحی فرش شما با کابینت ها مطابقت دارند. یک زمینه خاکستری یا یک فرش تک رنگ مدرن ساده بگیرید.

به طور کلی فرش آشپزخانه امروزه دارای نقش ها و طرح های متنوعی است و شما باید بسته به سبک دکوراسیون آن ها را انتخاب کنید، یعنی طرح های گلدار و شلوغ برای دکوراسیون کلاسیک و طرح های هندسی و خطوط ساده برای دکوراسیون مدرن مناسب هستند.

بازی 2 دلاری

فرش بژ آشپزخانه شما را بزرگتر از آنچه هست جلوه می دهد

یکی دیگر از بهترین ترکیب های رنگی با کابینت های سفید، انتخاب فرش بژ است که می تواند زیبایی و آرامش فوق العاده ای را برای محیط به ارمغان بیاورد و کلاس فضا را بالا ببرد. آن را بیشتر نشان دهید، که در نهایت به بخشی از خانه تبدیل می شود. جادارتر و بزرگتر به نظر برسید

البته اگر فضای آشپزخانه شما بزرگ است و نیازی به بزرگ کردن آن ندارید، زیرا در این صورت ظاهر دنج و خصوصی را از خود به جا می گذارد، بهتر است فرش های بژ تیره را انتخاب کنید.

علاوه بر این باید با انتخاب رنگ بژ مناسب به هماهنگی کابینت های سفید خود توجه کنید و اگر کابینت ها سفید گرم هستند از فرش های بژ گرم مانند بژ مایل به قهوه ای یا بژ کرمی استفاده کنید و در غیر این صورت در این مورد اگر کابینت های سفید خنک هستند، رنگ های بژ سرد مانند بژ روشن یا بژ مایل به خاکستری گزینه های خوبی هستند.

مجموعه دلار 1

با یک فرش قهوه ای در کنار مبلمان سفید طبیعت را مهمان خود کنید

از آنجایی که رنگ قهوه ای در طبیعت جلوه های زیادی دارد و یک رنگ طبیعی به حساب می آید، با کابینت های سفید بسیار سازگار است و به همین دلیل می تواند گرما و آرامش خاصی را به فضای آشپزخانه شما بیاورد.

در مورد انتخاب این رنگ فرش باید به تن رنگ کابینت ها نیز توجه کنید، اگر گرم است رنگ های قهوه ای گرم مانند نارنجی مایل به قهوه ای مناسب هستند و اگر کابینت های سفید رنگ سرد دارند، فرش هایی با رنگ قهوه ای بپوشید. رنگ ها . مواردی مانند قهوه ای تیره گزینه های خوبی هستند.

ست باک 3

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه خانه خود را به زیبایی سازماندهی کنید، صفحه نمایش خانه ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=309581

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.