افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

تامین سلامت شهروندان با ساخت مجموعه های ورزشی امکان پذیر است

  • کد خبر : 309546
تامین سلامت شهروندان با ساخت مجموعه های ورزشی امکان پذیر است

به گزارش بازار، موسی علیپور زنوزی در مراسم افتتاحیه مجموعه ورزشی جوانمردان و سالن چندمنظوره شهرداری منطقه 2 بهران با اعلام این مطلب گفت: با افتتاح این پروژه ها علاوه بر افزایش فضاهای ورزشی. سرانه و توزیع عادلانه اماکن ورزشی، سلامت شهروندان تضمین شده و شاهد گسترش فرهنگ ورزش و رفاه خواهیم بود. در مراسم […]

به گزارش بازار، موسی علیپور زنوزی در مراسم افتتاحیه مجموعه ورزشی جوانمردان و سالن چندمنظوره شهرداری منطقه 2 بهران با اعلام این مطلب گفت: با افتتاح این پروژه ها علاوه بر افزایش فضاهای ورزشی. سرانه و توزیع عادلانه اماکن ورزشی، سلامت شهروندان تضمین شده و شاهد گسترش فرهنگ ورزش و رفاه خواهیم بود.

در مراسم افتتاحیه پروژه های ورزشی شهرداری منطقه 2 با حضور حکیما غفوری، حجت الاسلام والمسلمین رسول برقی، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم زعفرانچیلر، یاسین بجانی، احد صادقی دل شورای شهر یعقوب هوشیار شهردار تبریز و تنی چند از معاونان و مدیران شهری افزود: بر اساس تاکید شهردار تبریز و پس از افتتاحیه روز سه شنبه از مجموعه ورزشی جوانمردان در مساحت 12 هزار متر مربع. با هزینه ای بالغ بر 27 میلیارد تومان و بهره برداری از اتاق بحران چند منظوره شهرداری منطقه 2 و ساختمان اداری مجاور با زیربنای 2000 و 500 متر مربع و 9 میلیارد تومان اعتبار.

مجموعه ورزشی آقایان علیپور واقع در چاوان شامل یک سالن ورزشی به مساحت 1500 متر مربع و یک سالن ورزش های رزمی به مساحت 300 متر مربع و همچنین چهار زمین تنیس به مساحت 5100 متر مربع و یک زمین پینت بال به مساحت 2000 متر است. مربع ها وی 500 متر مربع و پیست اسکیت در 1500 متر مربع را برای داشتن شهر و شهروندانی سالم برشمرد و اظهار داشت: این مجموعه ورزشی علاوه بر استفاده جوانان تبریزی برای جوانان فتح آباد نیز قابل استفاده است. ، شادآباد و چاوان.

شهردار منطقه 2 استفاده از سالن چند منظوره بحران این منطقه در مواقع عادی برای برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و در مواقع بحرانی طبیعی برای اسکان موقت شهروندان بیان کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=309546

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.