افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
1

نکونام با تختی موافق نبود/ احتمال برگزاری بازی های استقلال در مشهد

  • کد خبر : 309468
نکونام با تختی موافق نبود/ احتمال برگزاری بازی های استقلال در مشهد

به گزارش رکنا، بازسازی ورزشگاه آزادی جرقه برنامه های استقلال و پرسپولیس برای برگزاری دیدارهای خانگی در فصل بیست و سوم را زده است. سازمان لیگ و فدراسیون رسما اعلام کردند که دیدارهای دو تیم در ورزشگاه تختی برگزار می شود. در واقع سازمان لیگ اعلام کرد که تنها دیدارهای مهم دو تیم از جمله […]

به گزارش رکنا، بازسازی ورزشگاه آزادی جرقه برنامه های استقلال و پرسپولیس برای برگزاری دیدارهای خانگی در فصل بیست و سوم را زده است. سازمان لیگ و فدراسیون رسما اعلام کردند که دیدارهای دو تیم در ورزشگاه تختی برگزار می شود.

در واقع سازمان لیگ اعلام کرد که تنها دیدارهای مهم دو تیم از جمله دربی پایتخت در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و دو تیم تا پایان فصل باید در ورزشگاه تختی به مصاف حریفان خود بروند. موضوعی که هر دو تیم و هوادارانشان را خوشحال می کند، وارد نشده است.

اکنون گزارش شده است که پس از بررسی ورزشگاه تختی و نواقص این ورزشگاه و کیفیت پایین چمن آن، جواد نکونام هنگام برگزاری بازی ها استقلال این احتمال وجود دارد که آبی ها مشهد را به عنوان میزبان مسابقات خود معرفی کنند.

نماینده باشگاه استقلال امروز در گفتگوی چهره به چهره با امیرحسین روشنک مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ از تمایل آبی پوشان به برگزاری مسابقات در مشهد خبر داد. به جای تختی

جواد نکونام به مسئولان باشگاه اعلام کرد که چمن ورزشگاه امام رضا (ع) بهتر و باکیفیت تر است و می خواهد بازی های تیمش را به جای در سازمان لیگ تختی در مشهد برگزار کند.

البته سازمان لیگ به باشگاه استقلال اعلام کرده است که باید درخواست خود را کتبا ارسال کنند تا نتیجه نهایی در این خصوص اعلام شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=309468

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.