افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
1

آیا کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به این نتیجه رسیده است که سولانا یک شرکت اوراق بهادار نیست؟

  • کد خبر : 309463
آیا کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به این نتیجه رسیده است که سولانا یک شرکت اوراق بهادار نیست؟

بر اساس گزارش بازار، روز گذشته، SEC در جریان پرونده بایننس صرافی؛ او درخواست خود از دادگاه برای بررسی طبقه بندی سولانا به عنوان اوراق بهادار را پس گرفت. به عبارت دیگر، نهاد به دادگاه گفت که دیگر نمی‌خواهد مشخص کند که آیا توکن‌های ذکر شده در شکایتش اوراق بهادار هستند یا خیر. با وجود […]

بر اساس گزارش بازار، روز گذشته، SEC در جریان پرونده بایننس صرافی؛ او درخواست خود از دادگاه برای بررسی طبقه بندی سولانا به عنوان اوراق بهادار را پس گرفت. به عبارت دیگر، نهاد به دادگاه گفت که دیگر نمی‌خواهد مشخص کند که آیا توکن‌های ذکر شده در شکایتش اوراق بهادار هستند یا خیر. با وجود این موضوع، به نظر می رسد که این کمیسیون همچنان معتقد است که سولانا یک ارزش محسوب می شود.

جیک چروینسکی، مدیر ارشد حقوقی شرکت سرمایه‌گذاری Variant Fund، در یک پست توییتری گفت که هیچ دلیلی وجود ندارد که باور کنیم SEC تصمیم گرفته است با سولانا به عنوان یک اوراق بهادار رفتار نکند.

چروینسکی در مورد استدلال خود توضیح بیشتری نداد، اما تاکید کرد که SEC همچنین سولانا را به عنوان یک امنیت در پرونده های دیگر صرافی های رمزنگاری، از جمله پرونده آن با Coinbase، گنجانده است.

مایلز جنینگز، مشاور عمومی و رئیس تمرکززدایی در a16z Crypto، و جاستین اسلتر، یکی از مدیران پارادایم، نظرات مشابهی را در پست‌های جداگانه‌ای بیان کرده‌اند.

اسلاتر معتقد است که معامله گران در این مورد اشتباه قضاوت کرده اند و رفتار SEC به این معنا نیست که تصمیم گرفته است سولانا و سایر توکن ها را به عنوان اوراق بهادار طبقه بندی نکند. جنینگز همچنین بر این باور است که قاضی پرونده بایننس شرایط آزمون هاوی را به قدری سخت تعیین کرده است که ارزش وقت و تلاش SEC برای آزمایش او را ندارد.

البته در مورد صرافی کوین بیس به نظر می رسد که قاضی دادگاه با SEC موافق است و در نتیجه درخواست مشابهی از صرافی بایننس لازم نبود.

جنینگز معتقد است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده هنوز ثابت نکرده است که فروش توکن در بازارهای ثانویه مستقیماً تحت تأثیر تلاش‌های ناشران آنها قرار دارد. او معتقد است که SEC باید استدلال قوی تری برای اثبات این موضوع ارائه دهد. جنینگز ادامه داد: واضح است که من به انگیزه سیاسی او شک دارم، اما این حدس و گمان بر اساس اطلاعاتی است که من در مورد رفتار کمیسیون بورس و اوراق بهادار پشت درهای بسته دارم.

اوراق بهادار چه توکن هایی هستند؟

کمیسیون مبادلات ایالات متحده در شکایت خود از صرافی بایننس، برخی توکن ها را به عنوان اوراق بهادار معرفی کرده است. این لیست شامل توکن هایی مانند Solana، BNB، Cardano (ADA)، Polygon (MATIC)، Sandbox (SAND)، Dicentraland (MANA) و OxyInfinity (AXS) است.

در مقطعی، این کمیسیون ادعا کرد که حداقل 68 توکن معروف به عنوان اوراق بهادار محسوب می شوند. اگر این ادعا درست باشد، بیش از 100 میلیارد دلار ارز دیجیتال را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=309463

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.