افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

Bitpin لیست هامستر را با کمپین های مختلف مقابله می کند

  • کد خبر : 309427
Bitpin لیست هامستر را با کمپین های مختلف مقابله می کند

به گفته بازار، صرافی ارز دیجیتال Bitpin به زودی قابلیت خرید و فروش همستر کمبت را در پلتفرم خود خواهد داشت. پس از راه اندازی، این ارز دیجیتال جدید بیش از 250 میلیون کاربر را جذب کرده است و انتظارات برای فهرست شدن و تجاری سازی آن بسیار بالا است. تجربه موفق Bitpin در شامل […]

به گفته بازار، صرافی ارز دیجیتال Bitpin به زودی قابلیت خرید و فروش همستر کمبت را در پلتفرم خود خواهد داشت. پس از راه اندازی، این ارز دیجیتال جدید بیش از 250 میلیون کاربر را جذب کرده است و انتظارات برای فهرست شدن و تجاری سازی آن بسیار بالا است.

تجربه موفق Bitpin در شامل Tap to Earn سکه

پیش از این، بیت‌پین اولین صرافی ایرانی بود که NOTcoin را فهرست کرد و تجربه موفقی در فهرست کردن سکه‌های Tap to Earn داشت. سکه‌های Tap to Earn سکه‌هایی هستند که کاربران می‌توانند با ضربه زدن روی صفحه یا کلیک کردن مقادیری از آن‌ها را کسب کنند. لازم به ذکر است که لیست NatCoin با استقبال خوب کاربران مواجه شد و توانست رشد قابل توجهی را تجربه کند.

فرصتی برای جمع آوری سکه های همستر قبل از عرضه عمومی

قبل از اینکه سکه همستر در لیست قرار گیرد، می توانید با عضویت در سایت بیت پین و انجام ماموریت های ساده، سکه های همستر خود را چند برابر کنید. این فرصت طلایی به شما این امکان را می دهد که قبل از شروع رسمی معاملات، سرمایه خود را افزایش دهید و از سود بیشتری بهره مند شوید.

روزانه بیش از 350 هزار سود دریافت کنید

به گزارش Bitpin PR، ماموریت هایی برای کاربران این پلتفرم تعریف شده است که بسته به تعداد ماموریت های انجام شده، هر کاربر می تواند روزانه بیش از 350 هزار سود دریافت کند. این ویژگی منحصر به فرد بیت پین به کاربران این امکان را می دهد تا با انجام فعالیت های ساده و مفید درآمد خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهند و البته دریافت این سود بدون صرف سکه توسط کاربران خواهد بود.

برای اطلاع از زمان دقیق لیست شدن سکه همستر و دریافت جوایز تعریف شده، هم اکنون می توانید با فعال کردن گزینه “به من اطلاع بده” در Bitpin Hamster Landing قبل از دیگران از این رویداد مهم مطلع شوید.

چرا تجارت همستر کمبت سودآور است؟

پتانسیل رشد بالا: همستر کامبت یکی از سکه های مبتکرانه با پتانسیل رشد بالا در بازار است که با جذب بیش از 250 میلیون کاربر، بازار و هیجانی عظیم را ایجاد کرده است.

حمایت قوی: این سکه توسط یک جامعه فعال و پویا حمایت و پشتیبانی می شود که می تواند به رشد و توسعه آن کمک کند.

Wide Application: همستر کامبت با توجه به قابلیت های ویژه ای که در زمینه Tap to Earn دارد، اپلیکیشن های متنوعی دارد که می تواند جذابیت های زیادی را برای سرمایه گذاران به ارمغان بیاورد.

تجربه موفق بیت پین: لیست شدن در بیت پین به معنای تایید و اعتماد به این سکه است که می تواند سرمایه گذاران بیشتری را جذب کند.

بیت پین همواره سعی می کند با ارائه بهترین و به روزترین سکه ها به نیازهای کاربران خود به بهترین شکل ممکن پاسخ دهد. منتظر باشید تا همستر کوین در بیت پین ظاهر شود و از این فرصت نادر استفاده کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=309427

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.