به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه محمدرضا محمودیان درباره جزئیات این خبر گفت: مبارزه گسترده و تیراندازی کردن این موضوع باعث مصدومیت در یکی از محله های شهر برازجان شد که موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او اضافه کرد. ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان در تحقیقات اولیه از مدروب و با استفاده از توانمندی ها و توانمندی های اجتماعی در حوزه پلیسی با هماهنگی مقام قضایی و با همکاری پلیس آگاهی عامل تیراندازی را که یکی از اراذل و اوباش این شهرستان بود شناسایی کردند. پلیس آگاهی در عملیاتی منسجم در مخفیگاه وی دستگیر شد.

سرهنگ کارآگاه “محمودیان” با بیان اینکه از متهم نیز یک قبضه سلاح جنگی کشف شد، گفت: با بررسی مدارک مشخص شد متهم دارای 24 فقره سابقه کیفری در جرایم خشن از جمله نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز و همچنین … فراریان غایب در حیطه حمایت قرار دارند، اعترافاتی که به مرجع قضایی تحویل و از طریق آن روانه زندان شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با اشاره به اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و با کسانی که بخواهند این ایمنی را بر هم بزنند قاطعانه برخورد خواهد شد، مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کرد.