افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

کدام مسئولان در حاشیه مراسم تحلیف رئیس جمهور با رهبر انقلاب دیدار کردند؟

  • کد خبر : 309108
کدام مسئولان در حاشیه مراسم تحلیف رئیس جمهور با رهبر انقلاب دیدار کردند؟

دیدار سخنگوی انصارالله یمن با رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بعد از ظهر روز سه شنبه 18 مرداد 1403 در دیداری کوتاه با «محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله یمن، ضمن ابلاغ سلام جناب آقای عبدالملک بدرالدین رهبر انصارالله از موضع مردم یمن و حمایت از مردم مظلوم غزه تشکر کرد. […]

دیدار سخنگوی انصارالله یمن با رهبر انقلاب

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بعد از ظهر روز سه شنبه 18 مرداد 1403 در دیداری کوتاه با «محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله یمن، ضمن ابلاغ سلام جناب آقای عبدالملک بدرالدین رهبر انصارالله از موضع مردم یمن و حمایت از مردم مظلوم غزه تشکر کرد.

جمعی از مقامات و شخصیت‌های کشورهای مختلف پس از مراسم تحلیف نهمین رئیس‌جمهور اسلامی ایران، «مسعود المدیجیان» به منظور دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی و اعلام تبریک کشورشان به رهبران، به تهران سفر کردند. و مردم ایران

رهبر انقلاب در دیدار قائم مقام دبیرکل حزب الله لبنان: سیاست حزب الله از زمان طوفان الاقصی کاملاً مدبرانه، عاقلانه و راحت بوده است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بعد از ظهر سه‌شنبه 18 مرداد 1403 در دیدار با «حجت‌الاسلام والمسلمین نعیم قاسم» قائم مقام دبیرکل حزب‌الله لبنان، سیاست حزب‌الله را از از ابتدای عملیات طوفان الاقصی، سیاستی کاملا مدبرانه، عاقلانه و به موقع بود و تاکید کرد: ادامه مسیر باید در همین چارچوب باشد.

رهبر انقلاب هماهنگی بین گرایش های مختلف لبنان و حمایت آنها از مواضع و تصمیمات مقاومت را نشانه موفقیت حزب الله لبنان در فضای سیاسی این کشور دانستند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خطاب به آقای نعیم قاسم گفتند: به آقای سید حسن نصرالله سلام کنید و بگویید که من همیشه برای ایشان و برای همه فرماندهان و رزمندگان مقاومت لبنان دعا می‌کنم.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین نعیم قاسم گزارشی از آخرین تحولات لبنان و نبردهای جبهه شمالی فلسطین اشغالی ارائه کرد.

رهبر انقلاب: مهمترین اولویت اجرای توافقات ایران و عراق است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) در دیدار محمد شیعه السودانی نخست‌وزیر عراق و هیئت همراه، با اشاره به گزارش نخست‌وزیر عراق از آمادگی‌های انجام شده برای برگزاری جشن باشکوه و امن راهپیمایی اربعین حسینی گفت: استقبال پرشور مردم عراق از سوی خیل عظیم زائران اربعین و همچنین اقدامات دولت و مسئولان عراقی برای تامین امنیت این مراسم بزرگ، امری بسیار مهم و تعجب برانگیز است. .

رهبر انقلاب اسلامی همچنین با تاکید بر تفاهم نامه ها و اسناد منعقده بین ایران و عراق در دوران شهید رئیسی، بر پیگیری این موارد و عملیاتی شدن آن در دوره جدید تاکید کردند و افزودند: سرعت اجرای آن افزایش توافقات دو طرف ضروری است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با ابراز خرسندی از اقدامات دولت السودانی برای حل مشکل عراق، از هماهنگی و همکاری موجود میان جریان‌های سیاسی عراق ابراز خرسندی کردند و بر تداوم این همکاری‌ها تاکید کردند (متن کامل را بخوانید). از اخبار اینجا.)

رهبر انقلاب: باید برای مقابله با مخالفان گسترش روابط ایران و تاجیکستان برنامه ریزی شود.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس جمهور تاجیکستان، امام علی رحمان و هیئت همراه، سیاست و اولویت اصلی جمهوری اسلامی ایران را گسترش روابط با کشورها دانستند. منطقه به ویژه کشورهای همزبان و دارای فرهنگ، تاریخ و مذهب مشترک است و تاکید کرد: ایران مانند گذشته آماده همکاری صمیمانه با تاجیکستان در زمینه های مختلف است.

حضرت آیت الله خامنه ای با تشکر از تلاش رئیس جمهور تاجیکستان برای گسترش زبان فارسی، ابراز امیدواری کردند که خط فارسی کهن در تاجیکستان نیز ترویج شود.

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: گسترش روابط ایران و تاجیکستان مخالفانی دارد که باید برای مقابله با آنها برنامه داشت (متن کامل خبر را اینجا بخوانید).

موقعیت ایران؛ مسیر زنگزور به ارمنستان آسیب می زند

کدام مسئولان در حاشیه مراسم تحلیف رئیس جمهور با رهبر انقلاب دیدار کردند؟

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان و هیئت همراه، سیاست نهایی و پایدار جمهوری اسلامی ایران را گسترش روابط با همسایگان به ویژه ارمنستان دانستند. و تاکید کرد: ما به توسعه روابط با ارمنستان و همکاری بین این دو اعتقاد راسخ داریم. کشور بر اساس منافع تعریف شده و بدون توجه به سیاست های دیگران قوی خواهد ماند.

رهبر انقلاب اسلامی ضمن تشکر از حضور پاشینیان در مراسم تحلیف جناب آقای بیزیکیان و همچنین در تشییع پیکر شهید رئیسی، بر حفظ تمامیت ارضی ارمنستان تاکید کردند و گفتند: جمهوری اسلامی ایران تلقی می کند مسیر زنگزور به ضرر ارمنستان است و همچنان این موقعیت را حفظ می کند.

رهبر انقلاب اسلامی همچنین بر روابط حسنه مردم ایران و ارامنه این کشور تاکید کردند و خاطرنشان کردند: ارامنه ایران در دوران جنگ تحمیلی نقش بسزایی داشتند و من شخصاً از منازل تعداد زیادی از ارامنه دیدن کرده‌ام. (متن کامل خبر را اینجا بخوانید)

رهبر انقلاب: امروز بالاترین پرچم اسلام در دست مردم غزه است

کدام مسئولان در حاشیه مراسم تحلیف رئیس جمهور با رهبر انقلاب دیدار کردند؟

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و زیاد النخاله دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین، مقاومت بی‌نظیر مردم مظلوم را ستودند. غزه و تاکید کرد: امروز بالاترین پرچم اسلام در دست ملت فلسطین و مردم غزه است. به برکت این مقاومت، زمینه برای اعتلای اسلام فراهم شده است.

رهبر انقلاب اسلامی یکی از دغدغه های همیشگی اندیشمندان اسلامی را چگونگی ترویج اسلام و ارائه الگوی جامعه اسلامی برشمردند و افزودند: روند رو به رشد اسلام در مقطع کنونی نشان دهنده عظمت ملت فلسطین و مردم فلسطین است. غزه

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: عامل اصلی عظمت و شکوه مقاومت، مردم غزه و ساکنان کرانه باختری هستند و امیدواریم ملت فلسطین و نیروهای مقاومت از درگاه خداوند یاری و پشتیبانی برخوردار شوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=309108

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.